XXL Nutrition

Even voorstellen: mr gain

Bezoekers in dit topic

Marvin Gain

Novice
Lid geworden
14 okt 2020
Berichten
4
Waardering
16
Lengte
1m78
Massa
81kg
Vetpercentage
28%
Hoi allemaal,

Vanaf mijn 18e tot en met nu ben ik op en af bezig met krachttraining, maar deed altijd maar wat.
Ook mijn gewicht schommelt regelmatig. De laatste 10 jaar schommelde het tussen de 95 tot 105 kilo. Natuurlijk veel te hoog voor een lengte van 1.78

Ik ben nu 42 jaar en ben sinds ongeveer een jaar serieus weer bezig met krachttraining.
Ook mijn voedingspatroon heb ik helemaal omgegooid. Ik lees mij in in de theorie en Ik ben gemotiveerder dan ooit. Ik ben sinds begin dit jaar ook begonnen met een koolhydraat beperkt dieet. Ik woog toen 105. Tot op heden werkt dit voor mij goed en ben ik inmiddels onder de 82 kilo, dus 23 kilo kwijt. Ook merk ik dat mjn spieren langzaam sterker en groter worden. Mijn doel is om met 3 keer in de week krachttraining en goed op mm voeding te blijven letten, te blijven afvallen en mijn vetpercentage zo laag mogelijk te krijgen. Daarbij wil ik gespierder worden. Ik lees al een tijdje mee op dit forum en vond het tijd worden om me maar eens aan te melden
Ik hoop op dit forum goede adviezen en tips op te blijven doen.

Groeten,
Mr Gain
 
Welkom Mr Gain. Netjes wat je hebt bereikt, met die dedication kom je er wel. Veel plezier hier.:thumbs:
 
23 kilo er af. Netjes!
 
Netjes hoor!!
Succes hier.
 
Pas na 20+ jaar maar eens naar je voeding kijken? Zonde man :)
 
  • Haha
Waarderingen: Onit
Welkom :) Mooi resultaat al, heb je ook foto’s van voor en na?
 
Pas na 20+ jaar maar eens naar je voeding kijken? Zonde man :)
Yep, stom hè ? Jarenlang in de sportschool maar wat aangeklooit en nooit aan mm voeding gedacht. Jaren later heel veel afgevallen met Sonja Bakker😳
Maar goed beter laat dan nooit. Nu inderdaad veel meer kennis opgedaan, oa door dit forum. Ik zal kijken of ik wat fotos kan posten. Bedankt allen voor de reacties
 
Hier een foto die mm kinderen hebben genomen in januari dit jaar. De appel was als referentie bedoeld.
IMG-20201017-WA0011.jpg
IMG-20201017-WA0012.jpg
Ik weeg nu 82,5. Ik eet 1500 cal per dag. Op mn 3 trainingsdagen 1800. Hik val ni ongeveer 0,5 kilo per week af. Het plan is om zo door te gaan totdat ik 78 kg weeg.
Dan kijk ik wel verder. Zal morgen nog wat betere foto's maken.
 
He Marvin Gayed his own nephew. The boss of the family
 
Hier een foto die mm kinderen hebben genomen in januari dit jaar. De appel was als referentie bedoeld. Bekijk bijlage 509062Bekijk bijlage 509063Ik weeg nu 82,5. Ik eet 1500 cal per dag. Op mn 3 trainingsdagen 1800. Hik val ni ongeveer 0,5 kilo per week af. Het plan is om zo door te gaan totdat ik 78 kg weeg.
Dan kijk ik wel verder. Zal morgen nog wat betere foto's maken.
Goed bezig!
 
Mooi resultaat!
 
Hier een foto die mm kinderen hebben genomen in januari dit jaar. De appel was als referentie bedoeld. Bekijk bijlage 509062Bekijk bijlage 509063Ik weeg nu 82,5. Ik eet 1500 cal per dag. Op mn 3 trainingsdagen 1800. Hik val ni ongeveer 0,5 kilo per week af. Het plan is om zo door te gaan totdat ik 78 kg weeg.
Dan kijk ik wel verder. Zal morgen nog wat betere foto's maken.
Heel netjes, top resultaat dusver! Nu doorpakken :D Goede basis voor massa denk ik zo.
 
Back
Naar boven