MuscleMeat

even voorstellen

Bezoekers in dit topic

Deadly Lifts

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
19 mei 2008
Berichten
8
Waardering
0
even voorstellen,

Mijn naam is Nick ik train nu al 2 jaar voornamelijk bodybuilding
Ik denk erover om de powerlifting kant op te gaan. Ben een halfjaar gestopt wegens een arm blesuren maar ik ben nu alweer 2 maanden hard aan het trainen en de blessuren is volledig herstelt.

De makers van dit forum wil ik zeker een pluim geven, omdat hier zeerveel informatie op staat en het is altijd leuk om posts van anderen te lezen, vandaar ook dat ik dus heb besloten om zelf ook te registreren :p

mijn stats na 2 maanden er weer hard tegenaan, ik hoop weer snel vooruitgang te boeken.

Ik zal jullie op de hoogten houden, met fotos, filmpjes wie weet.

bankdrukken 8 x 100
squats 8x 100
deadliftts 6 x 120
 
Hallo daar :wave: Welkom.. Als je in Powerliften geinteresseerd bent hebben we daar ook een aparte sectie over.
 
Die squat en deadlift moeten zeker nog een stuk naar omhoog :whip:
 
verhuizen.nl en welkom
 
Die squat en deadlift moeten zeker nog een stuk naar omhoog :whip:
Ja zeker weten:D maar we gaan er hard tegenaan, ben nu weer net 2 maanden bezig waarvan 2 weke flink spierpijn haha :haha: komt allemaal goed ik hou jullie op de hoogte.
 
hoi en welkom :D
 
hey :mad: beetje een classic UT foto verprutsen en FC Utrecht erop zetten :splat: KEN GEWOON NIET, DONT **** WITH UT!


/edit ow ja welkom :wave:
 
hey :mad: beetje een classic UT foto verprutsen en FC Utrecht erop zetten :splat: KEN GEWOON NIET, DONT **** WITH UT!


/edit ow ja welkom :wave:

ut sux, quake ftw :eek:




welkom gozer :)
 
Back
Naar boven