Fitness Seller

Even voorstellen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Dam gast als dit echt zo is, monsterstartfysiek imo. Serieus je hebt de fysiek van iemand die al wat maandjes trainen met een degelijk voedingsschema achter de rug heeft. Ik wens je iig veel succes toe. Je voedingsschema ziet er top uit. Als je dat kan aanhouden met goede training en rust ben je zo een beast!
 
Dam gast als dit echt zo is, monsterstartfysiek imo. Serieus je hebt de fysiek van iemand die al wat maandjes trainen met een degelijk voedingsschema achter de rug heeft. Ik wens je iig veel succes toe. Je voedingsschema ziet er top uit. Als je dat kan aanhouden met goede training en rust ben je zo een beast!

Bedankt voor de bemoedigende woorden! Ik zal me volledig geven, en er het alles uithalen!
 
Ongeloofwaardig maar goed , veel succes.
 
Ervaring
Ik heb van mijn hele leven nog nooit een dumbbell of een barbell aangeraakt en wil daar nu dringend verandering in brengen, want ik ben het beu niets te doen, en op mijn luie kont te zitten. Maar wel pas zogauw ik hersteld ben van mijn operatie. Ik heb namelijk een epigastrische hernia (bovenbuikwandsbreuk) sinds mijn geboorte, en heb afgelopen maand er erg veel last van gekregen en dit is vorige week operatief verholpen. Vandaar ook de pleister op mijn buik (zie foto). Ook ben ik van plan minstens 1 keer per week te gaan thaiboxen. Dit is vooral voor mijn conditie. Want mijn conditie is vrijwel onbestaande, doordat ik redelijk zware chronische astma heb.

Jij moet wel heel erg groot worden als je gaat trainen:eek:
Want als je de hele dag niks doet en dan zo gespierd dan ben je zo geboren :D

Je moet een vorm van krachttaining hebben gedaan!
 
hij rukt gewoon te veel:D :wanker:
 
Ik ben dan wel benieuwd wat voor beest je word als je WEL gaat trainen
 
Inderdaad moeilijk te geloven.

Waarom heb je hier al maanden zitten lezen als je nog nooit een dumbbell hebt aangeraakt. Wat heb je dan al die tijd hier zitten doen?
 
Laat ik ook maar eens een nieuw account maken en een foto van jay cutler plaatsen en zeggen dat ik dat ben en nooit een dumbbell heb aangeraakt of AAS heb gebruikt:rolleyes:

Je bodyfat is ook zeker laag en je eet bijna maar junkfood en zit verder op een plek.
 
Laat ik ook maar eens een nieuw account maken en een foto van jay cutler plaatsen en zeggen dat ik dat ben en nooit een dumbbell heb aangeraakt of AAS heb gebruikt:rolleyes:

Je bodyfat is ook zeker laag en je eet bijna maar junkfood en zit verder op een plek.

Dit is ook waar, je hele verhaal klopt niet bij je lichaam...
 
Ik ben wel benieuwd naar een wat scherpere foto. Als dit daadwerkelijk een goed beeld van je fysiek is ga je één beest worden.

Als ik jou voeding naar binnen zou werken zou ik binnen een maand weer op de 70kg zitten haha.
 
Lol als dit geen joke is dan wil ik niet weten wat er gebeurt als je begint te trainen en te eten.
Ga je wekelijks de progressie duidelijk kunnen zien fzo xD

Straks scheurt hij nog uit zijn vel met die monstergenen:rolleyes

OT: schema kan wel beter. appel 's avonds? Eiwitten mss iets hoger? betere gelijkere verdeling van aantal kcal door de dag? groenten?
Voor de rest lijkt het wel goed.
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven