Fitness Seller

Even voorstellen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

BRW

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
10 jul 2012
Berichten
259
Waardering
3
Lengte
1m70
Massa
80kg
Schatting VP zie laatste fotos + tips?

Hallo mede DBB forum mensen,

Kijk en post hier al een tijdje mee dus vond het tijd om me ook maar eens voor te stellen.
Ben Michael en inmiddels 23 lentes jong.

Ben ongeveer 2 jaar geleden met ja... lachen.. hangen slecht eten en maar iedere maand betalen voor de sportschool. Had totaal geen motivatie. Dit is in het afgelopen 3/4 jaar verandert. Ben sinds die tijd goed op het eten aan het letten en train 3 tot 4x in de week. Moet zeggen dat ik vanaf die tijd ook al wat vooruitgang heb geboekt zowel in massa als in kracht.

Het nadeel wat de slechte start is mijn VP wat ik nu nog heb. Dit is aan de vrij hoge kant. Helaas haat ik cardio. Probeer het zoveel mogelijk te doen maar ik vind het verschrikkelijk. Probeer dus het meeste uit KT en goed eten te halen.

Ben ook niet specifiek van het Bulken of Cutten. Heb me er ook nog niet zo goed in verdiept. Weet wel de hoofdlijnen maar heb nu nog meer het idee dat als je gewoon goed eet, goed rust en hard traint je er ook wel komt. Heb wel periodes dat ik meer eet (gezond) of minder maar niet specifiek bulken of cutten.

Ben begonnen met ongeveer 60 kilo. Vrij skinny dus. Daarna is me gewicht omhoog gegaan naar 90. Nu zit ik (vorige week) op 78 kilo. Ben dus al wat gewicht kwijt. Moet nu alleen zorgen dat ik in spiermassa aankom en in VP daal.

Hierbij dus wat fotos bij de tekst.
Zie ook graag reacties of kritiek tegenmoet. Zowel positief als negatief. Daarbij heb ik helaas ook geen goede before foto`s. Mits ik deze nog ergens vind zal ik ze posten.

Front

mbptzl.jpg


Legs

hst3bq.jpg


Biceps

35d0voi.jpg


Back

35bbitg.jpg


Back

2yyyvxk.jpg


Biceps

9zwmra.jpg


Biceps

307qh5i.jpg
 
Laatst bewerkt:
Vraagtekens man
 
Hoezo vraagtekens?
 
Je plaatjes waren vraagtekens, maar nu doen ze het. Voor driekwart jaar vind ik je er trouwens niet slecht uitzien.
 
Ooh zo.. Ja had ze via img shack geupload maar blijkt via tinyurl te moeten gaan.. Dus vandaar dat ze het niet deden.. Nee ben idd sinds 3/4 jaar / half jaar echt serieus aant traine.. Thnx voor je compliment!!
 
Als iemand nog goede tips voor me heeft hoor ik ze natuurlijk graag.
Zal straks wat fotos posten na de training.
Chest en biceps day :)
 
Had nog wt fotos..
Wel met kleren aan maar hie zie je wel op dat ik toen een stukje smaller was..

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
goede progressie, wat zijn je krachtstats nu?
gr
 
Wat zegt die tat aan de binnekant van je arm, no homo
 
Goed aangekomen. Van wat t lijkt loopt je rug alleen wat achter. Lekker doorpakken, je ksn er een hoop uithalen denk ik!
 
Wat zegt die tat aan de binnekant van je arm, no homo

Jup is idd spaans voor No homo!:p

---------- Post toegevoegd Thu 3 Jan 2013 om 09:57 ----------

Goed aangekomen. Van wat t lijkt loopt je rug alleen wat achter. Lekker doorpakken, je ksn er een hoop uithalen denk ik!

Thnx ja nu in het nieuwe jaar goed doorknallen
 
Hierbij nog wat nieuwe foto`s.

Heb me schema nogmaals nu goed op orde en moet zeggen dat ik nu binnen 2 weken ook al 1% gedaald ben in vet..

Zat eerst heel precies op 17,9
Nu op 16,9


Ga zo door totdat ik ook op 10% zit.

Hou jullie op de hoogte

5n9k0o.jpg


14v5jfb.jpg


2hhkdnk.jpg


152yu6u.jpg


2z73of4.jpg


En 1tje in de gym!

ve07m.jpg



en 1tje in de gym!

---------- Post toegevoegd Tue 12 Feb 2013 om 12:18 ----------

Rug ondertrainde ik eerst inderdaad. Maar pak hem er nu goed bij omdat die inderdaad achterbleef!
 
Iemand enig idee wat mijn VP is op de bovenste foto`s..?

Weegschaap geeft dan wel 16.9 aan maar klopt dit ongeveer..?
Wat denken jullie?
 
ik denk inderdaad wel rond de 15-16%
Je maakt goede progressie ga zo door man!
 
Lekker bezig hoor, misschien benen beetje extra aanpakken?

Vetpercentage klopt zo op het oog denk ik wel.
 
Thnx.. Ja beentjes groeien toch al eerder tegenover eerder..
Maar inderdaad.. Hoop mijn doel van 10% te bereiken in de zomer zodat ik dan weer met een schone lei kan gaan bulken..
Ik begin de Bulk altijd met een te hoog VP.. daarbij kom ik goed aan maar blijf aan de hooge kant met mijn VP. Dus nu even goed dalen en dan na de zomer weer vol dertegenaan!

Iedereen thxn!
 
Ziet er goed uit man, mooie gains zijn er zeker te zien!
Ga zo door en keep us posted! (no homo)
 
thnx allemaal!
 
Back
Naar boven