AndroidHealthClinic

Even voorstellen

Bezoekers in dit topic

SvenK

Cool Novice
10 jaar lid
Waardering
5
Lengte
1m93
Massa
90kg
Vetpercentage
12%
Hoi allen,

Ik ben Sven, 23 jaar oud en fitness nu zo'n 9 maanden. Ik doe voornamelijk krachttraining en train 3x in de week. Meestal op maandag, woensdag en zaterdag, net wat mijn werkrooster te bieden heeft.

Ben op deze site gekomen door een collega van mij, justbart. Afgelopen zaterdag 15 februari ben ik ook naar de meeting geweest in Best bij Powerbase. Erg gezellig en leerzaam hoe je ook andere mensen ziet sporten en bepaalde oefeningen ziet uitvoeren.

Daarnaast is dit forum erg handig om dingen te leren over fitness, de kennis van andere kunnen vast en zeker helpen om mijn doeleinden beter te behalen.

Mijn doel met fitnessen is om een stevigere getrainde bouw te krijgen, daarbij hoort uiteraard goed eten en dus sporten. Daarnaast geeft het fitnessen mij een voldoening, voel mij daardoor prettiger en dat ik mijn lichaam zo goed mogelijk op peil kan blijven houden.

Lichaamsgewicht: 89 kilo
Lengte: 1.90m
Lichaamsvet: 13%

Ik hoop jullie natuurlijk vaker te spreken over fitness en andere zaken.
Binnenkort zal ik ook beginnen met het bijhouden van een logje, zodat jullie mij eventueel kunnen sturen in oefeningen.

Gr. Sven

succoïtus ouwe u can do it

• Topic Starter Topic Starter
Dank jullie. Zeer binnenkort zal ik starten met een log en uiteraard wat fototjes!

He Sven, gezellig ook op het logje!

Hey Daphne,

Heb me na de meeting maar eens aangemeld inderdaad. Interessant hier.

hallo, best leuke stats al :)

Thnx man, doe me best. Plan ligt rond de 95 kilo aan massa met een vetpercentage van 10%

Moet lukken, train je al lang?

hallo samen,

mijn naam is marc,27 jaar oud sport nu zo n 10 jaar waarvan de laatste 2,5 jaar met visie naar bodybuilding.
ik heb zojuist een account aangemaakt bij dit forum.
bij het begin gewicht woog ik rond de 70kg vorig jaar zat ik op 94 kg.
moet eerlijk zeggen dat ik mijn voedings schema best aardig voor elkaar heb,training goed aanpak en goed rust heb.
sups. gebruik ik alleen creatine (usn) stacker eiwit (whey) glutamine.
door de jaren heen ben ik dus aardig aangekomen kwa spiermassa,echter heb ik voor mezelf besloten om te beginnen met kuren.
nu heb ik het advies gekregen om te gaan begiinen met een testosterron kuur met trenbolone..
zijn hier misschien mensen die al ervaring hebben met kuren en die 100% serieus in dit wereldje zitten.
of zit ik als nieuweling op dit forum hier verkeerd en moet ik ergens anders deze vraag stellen..??

alvast bedankt..Ruhl fanaat

hallo samen,

mijn naam is marc,27 jaar oud sport nu zo n 10 jaar waarvan de laatste 2,5 jaar met visie naar bodybuilding.
moet eerlijk zeggen dat ik mijn voedings schema best aardig voor elkaar heb,training goed aanpak en goed rust heb.
door de jaren heen ben ik dus aardig aangekomen kwa spiermassa,echter heb ik voor mezelf besloten om te beginnen met kuren.
nu heb ik het advies gekregen om te gaan begiinen met een testosterron kuur met trenbolone..
zijn hier misschien mensen die al ervaring hebben met kuren en die 100% serieus in dit wereldje zitten.
of zit ik als nieuweling op dit forum hier verkeerd en moet ik ergens anders deze vraag stellen..??

Kan je beter in de AAS sectie posten.

Moet lukken, train je al lang?

9 maanden op dit moment. Dus nog absoluut niet lang.

---------- Toegevoegd om 16:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:35 ----------

hallo samen,

Bedankt voor het plaatsen van je eerste post in mijn post. Maar je had beter een eigen topic aan kunnen maken en inderdaad, wat er al gezegd werd, in het topic AAS.

Succes.

Terug
Naar boven