MuscleMeat

Even voorstellen

Bezoekers in dit topic

Cpt

Cool Novice
Lid geworden
3 mei 2016
Berichten
53
Waardering
30
Lengte
1m64
Massa
64kg
Vetpercentage
25%
Hoi!

Ik heb me vandaag toch maar aangemeld als lid. Las al een tijdje mee als gast en lees veel nuttige info.
Tot nu lees ik voornamelijk over voeding, omdat ik vegetarisch eet (want: spastische darm) en een beetje worstel met de eiwitbronnen.

Vond veel foto's behoorlijk confronterend, want dan is de weg die ik nog moet afleggen opeens zo lang!
Ik ben nu een maand of 9 bezig met krachttraining (voornamelijk powerlift...en crossfit voor het cardiogedeelte).

Ik heb al een behoorlijke weg afgelegd. Met mijn 1.64m kom ik van 115 kg en momenteel weeg ik 67, dus qua gewicht begint het langzaam maar zeker ergens op te lijken. Qua vet moet er nog heel wat gebeuren, maar daar werk ik hard aan!

Langzaam maar zeker worden mijn spieren een beetje zichtbaar (voornamelijk rug en schouders). Mijn been- en bilspieren houden zich nog goed verstopt onder een laag vet.

De topics over vegetarische schema's zijn helaas vaak erg gedateerd, maar kan er gelukkig nog best relevante info uit filteren :brew:
 
Welkom. Als je van 115kg komt en nu 67kg weegt heb je al een hoop gedaan!
Succes met je journey en als je vragen hebt, tell me about it ;)
 
Ik ben nu een beetje op een punt dat ik wat gerichter wil trainen. Grootste vethompen zijn er nu namelijk af...maar niet op alle plaatsen gelijkmatig.
Gelukkig heb ik een coach die voor mij de workouts samenstelt en dit ook echt goed aanpast op mijn wensen.

Zoals ik een jaar geleden aan iedereen verkondigd heb: over 2 jaar kennen jullie me niet meer terug!

50 kg afvallen, iedereen verklaarde me voor gek...krachttraining ook nog, dan ga je op een vent lijken. Inmiddels heeft iedereen zijn woorden terug genomen. Ik heb meer vrouwelijke vormen dan ik ooit gehad heb :grinny:

Hoe lager mijn vet% wordt, hoe mooier dit zal worden natuurlijk. Lange adem en gewoon niet opgeven :)
 
Wat voor workoutd laat je coach je doen?

Toch wel de compounds/basis oef?
 
Mijn basis is crossfit, maar met extra focus op:

Back/front squats
Deadlift
Bench press
Shoulder press
(Overhead squat)

De wod's (veel push ups, pull ups, etc etc) zijn voornamelijk een uitdaging voor m'n ademhaling/astma en minder gericht op mijn spiermassa. Ook vind ik ze belangrijk voor mijn flexibiliteit :)
Daarnaast doe ik dus veel bovenstaande krachtonderdelen.
 
dat zijn ook de belangrijkste oef voor kracht/massa ;)
 
  • Like
Waarderingen: Cpt
Back
Naar boven