Fitness Seller

Even voorstellen

Bezoekers in dit topic

Marvin2985

GOAT
Elite Member
Lid geworden
25 jul 2016
Berichten
134
Waardering
39
Lengte
1m85
Massa
84kg
Vetpercentage
13%
Hallo iedereen, ik lees al een tijdje mee met jullie maar vind het wel zo netjes om mij even voor te stellen.

Ik ben Marvin, woon in Purmerend en ben nu zo'n 3 jaar aan het trainen.
Ik heb 2,5 jaar 5 dagen getraind in spiergroepen, zodat ik elke week alle groepen heb gehad. Nu sinds een half jaar ben ik in de cut gegaan en daarbij doe ik om de dag full body training icm bootcamp en dit bevalt mij heel erg goed. Ben van de 90 kg 19% naar 79kg 12% gegaan vanaf 16 december 2015 tot nu. Ik ben 184 cm en wil m'n vetpercentage onder de 10% krijgen in november. Ik probeer altijd doelen te stellen zodat ik weet waar ik naartoe werk.
Verder werk ik op de vrachtwagen en heb ik mijn eigen bedrijf in transport en klussen. Als hobby's naast het trainen hou ik van motorrijden (hayabusa) en hou ik slangen als huisdieren.

Hoop hier nog veel te kunnen leren.

Gr, Marvin
 
Welkom en succes!

Heb je niet toevallig een kamer over (inclusief een baantje)? Mijn neefje houd ook slangen en zoekt nog een kamer... Geen mens wil de slangen in huis hebben. :o
oh ja... en zijn baardagame vinden ze ook al eng. :D
 
Haha helaas geen ruimte over. Veel mensen zijn bang voor reptielen, terwijl procentueel gezien meer ongelukken gebeuren met honden.
 
Back
Naar boven