MuscleMeat

Even voorstellen! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Viktor1

Novice
Lid geworden
26 okt 2016
Berichten
3
Waardering
0
Lengte
1m90
Massa
80kg
Hey! Vanwege het feit dat ik nieuw ben op het forum, zal ik mijzelf even voorstellen!

Mijn naam is Viktor. Ik ben een 18-jarige jongen uit Brabant, ik ben 1,90m lang en fitness is mijn passie!

Op 23 februari 2015 besloot ik om mijn leven te veranderen; ik begon met trainen. Tot maart 2016 trainde ik 3 keer in de week, daarna 5 à 6 keer in de week. Na die overgang ben ik 5 kilo afgevallen (vet). In totaal ben ik 12 kilo (zover ik kan zien, alleen maar spier) aangekomen. Volgens mijn laatste weegmoment weeg ik nu 80 kilo.

Mijn kennis over fitness heb ik puur te danken aan vragen stellen, met andere mensen in de sportschool in contact komen en lezen. Ook maak en gebruik ik mijn eigen trainingsschema's, maar ik heb geen fitness gerelateerde opleiding gevolgd.

Mijn records op 26 oktober 2016:
Deadlift: 5x120kg, 1x130kg
Bench Press 4x90kg
Squat 8x100kg

Ook drink ik eiwitshakes, vanwege een gebrek aan tijd om een goed voedingsschema aan te houden. Sinds deze week ben ik ook begonnen met weightgainer.

Zijn er nog mensen met een soortgelijk verhaal als ik? Het lijkt me nice om in contact te komen!

Mvg,
Viktor
 
Laatst bewerkt:
Hey, welkom!

Lees veel hier en je gaat een hoop leren. Die andere mensen in de sportschool weten misschien wel niet zoveel als je zou willen (Misschien ook wel :D Maar vaak niet)
 
Hey, welkom!

Lees veel hier en je gaat een hoop leren. Die andere mensen in de sportschool weten misschien wel niet zoveel als je zou willen (Misschien ook wel :D Maar vaak niet)

Thanks! Ga ik zeker doen!
 
Back
Naar boven