AndroidHealthClinic

Even voorstellen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

StefanoDP

Novice
Lid geworden
4 dec 2016
Berichten
8
Waardering
1
Lengte
1m92
Massa
90kg
Hallo allemaal,

zo de stap is gezet, zit al dagen te kijken op internet naar wat informatie over fitness en hoe ik bepaalde doelen wil bereiken.. Ik kom eigenlijk vaak op dit forum terecht en heb besloten om mezelf aan te melden.

wat over mijzelf. Ik ben Stefano ( Italiaans) 30 jaar ( ben nog getrouwd, liggen in scheiding) 2 pracht dochters van 2 en 4 jaar.. Heb heftige tijden achter de rug en heb mezelf jarenlang beetje laten gaan qua sporten.. Dit had het gevolg dat ik steeds dikker werd en het "normaal" begon te vinden.

Ben zelf altijd een fanatiek sporter geweest taekwondo / kickboksen / fitness deed ik voor de relatie erg fanatiek. Ik verzorgde me lichaam en wilde er altijd wel gezond uitzien. Vroeger had ik met al het sporten wel moeite om aan te komen was altijd droog.

afin door alle stress heb ik wel ingezien dat ik me leven wil oppakken en weer gaan voor een gezond maar vooral gespierd lichaam. Dit heeft te maken dat ik voor me kids er goed wil uitzien en alles met ze kan doen zonder moe te zijn of worden of erger nog continu al buitenadem

ik ben 1.92m en weeg nu 90 kilo, ( ik woog 109) ben nu al flink bezig met mautainbiken en wat kracht training. Me buik is al grotendeels weg alleen dat kleine beetje wilt maar niet gaan haha.. Mijn doel is grotere borst , rug, armen en natuurlijk me Oude six pack terug.

ik heb gister een pot whey gekocht om na het sporten een shake the nemen.. Op een of ander Manier merk ik dat me spieren dat wel nodig heeft.

ik probeer 3x per week kracht training te doen en soms in de avond even uurtje fietsen om af te vallen.

Ik drink in de ochtend koffie met een Liga soms geen liga

Lunch 3 bruine boterhammen zonnepit met plak kaas of kipfilet

in de avond pasta of rijst met biefstuk of kipfilet of soms alleen tonijn salade

door de dag drink ik ong wel een liter water , in de avond glas of 2 rode wijn. Na de training shake met halfvolle melk



hebben jullie enige tips?ik ga forum even bekijken en lekker lezen hoop veel tips en antwoorden te kunnen ontvangen alvast bedankt





ciao ! Stefano



Ps hopelijk in de juiste tread geplaatst
 
Welkom op het forum
Reken eerst je behoefte uit en reken precies uit wat je nu eet.
Probeer aan de hand van de stickies een voedingsschema te maken. Aan de hand daarvan kun je een voedingsschema maken dat bij je behoefte en doelen past.

Succes met je doelen.
 
Welkom,

Benen moeten niet groter worden?
 
Back
Naar boven