MuscleMeat

Even voorstellen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Bella79

Novice
Lid geworden
29 mrt 2017
Berichten
6
Waardering
1
Ik zal mijn netjes even voorstellen.

38 jaar en mama van 2 kinderen. Ik heb altijd veel gesport maar toen de kinderen klein waren, had ik weinig zin/tijd/puf om te trainen.

Gelukkig al weer 5 jaar goed bezig en goede resultaten bereikt op eigen houtje.

Ik sport 5 a 6 keer in de week. Ik doe aan krachttraining, kickboksen en calisthenic in onze eigen tuin. Mijn man traint in onze tuin en doet alles met eigen lichaamsgewicht. Hij heeft zelf de stangen/palen in tuin geplaatst en zo kunnen we ook in onze tuin trainen.

2016 kon ik voor het eerst pull ups in onze tuin doen
Kon ik 120kg pakken bij hip thrust

2017 wil ik 10 goede dips kunnen onze tuin
 
Wauw heel cool ! Een pull up bar en parallel bars in de tuin ? :D
 
Ja klopt sinds 1,5 jaar! Mijn man heeft geen zin om in een sportschool te trainen en vaak is het ook doordeweeks erg druk in de avond hier. Ik train 2 avonden dan de meiden apart 1 avond sporten. Dus heeft ie het zo maar opgelost haha
Wel heel goed voor hem. Hij is ineens een turner geworden ook lol. Hij is enorm sterk geworden met zijn bovenlichaam en is mooi gevormd nu.
 
Ik geloof het ! :D

Zou het ook wel willen zoiets in de tuin ^^ ideaal
 
120 kilo hip thrust is leuk en aardig. Maar als je echt hip thrust doet voor maximale glutes activatie kan je niet zwaar gaan.

harpep kom er maar in.
 
120 kilo hip thrust is leuk en aardig. Maar als je echt hip thrust doet voor maximale glutes activatie kan je niet zwaar gaan.

harpep kom er maar in.


Present.

Je kan wel degelijk zwaar gaan, maar wél onder de voorwaarde dat je vorm en glute activatie daar niet onder lijden.
Dat klinkt makkelijker dan het soms is.

De hip thrust is daarin namelijk een 'verraderlijke' oefening, omdat je heel makkelijk en ongemerkt allerlei andere spiergroepen in de beweging laat domineren.
Zwaarder gaan is dan wel heel makkelijk, maar het gaat ten koste van het effect op de bilspieren.
 
Ik doe hip thrust heel rustig en langzaam. En dan kan ik met 120kg ook maar max 6 of zo. Er is bij mij op sportschool een ervaren PT en die heeft op mijn houding gelet en gekeken hoe ik het deed. Maar 120kg is gewoon een voorbeeld hoor. Pak het niet altijd zo zwaar. Soms doe ik wat lichter en meer reps. En ik voel het altijd goed in mijn billen.


Robke78 ja ik heb wel plates en barbell maar gebruik die niet zo vaak. Doe het liever op sportschool
 
Ik doe hip thrust heel rustig en langzaam. En dan kan ik met 120kg ook maar max 6 of zo. Er is bij mij op sportschool een ervaren PT en die heeft op mijn houding gelet en gekeken hoe ik het deed. Maar 120kg is gewoon een voorbeeld hoor. Pak het niet altijd zo zwaar. Soms doe ik wat lichter en meer reps. En ik voel het altijd goed in mijn billen.

prima dan!
 
Hoi Bella,

Welkom en veel plezier hier op 't forum!

Grtz, Edwin
edwin_fitstagram
 
Back
Naar boven