XXL Nutrition

even voorstellen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Spierhier

Novice
Lid geworden
8 mrt 2016
Berichten
6
Waardering
1
Massa
92kg
Hoi allemaal,

Ik ben Bas, en lees al geruime tijd mee:yes:.

Leeftijd 38 jaar
Lengte 190 cm
Gewicht +-85 kilo
Vetpercentage: +- 17% ?

Stats:
Benchpress 8 *60
Squat 5*105
Deadlift 10 * 60 kg

2 jaar geleden begonnen met afvallen (vetpercentage 20%+) en fitter te worden. Ik ben vanaf 94 kilo teruggegaan naar 80 kilo. Uiteraard heb ik de smaak te pakken gekregen en ben me nu langzaam aan het richten op krachttraining. Doel is fitter te worden en een beetje massa te pakken maar vooral plezier te hebben!

Ik train 6 dagen per week (alle spiergroepen 2x per week) en hou me nog niet aan een specifiek schema (ik kan het niet helpen en draai veel teveel volume :roflol:).

Voeding is op dit moment (niet) zoals het moet :marvin: !!!!



Groetjes,

Bas
 
Wel knap dat je pretty much net zo veel bencht als deadlift ;P.
Je zou je bijna afvragen of je een zwakkere rug hebt maar gezien je squat gewicht lijkt me dat toch niet.
 
Wel knap dat je pretty much net zo veel bencht als deadlift ;P.
Je zou je bijna afvragen of je een zwakkere rug hebt maar gezien je squat gewicht lijkt me dat toch niet.

Scherp gezien. Met de deadlift ben ik net pas mee begonnen. Mijn rug trek ik bol bij hogere gewichten.
Met slechte techniek (lees geen) lukt 1 x 130. Grip is nog wel ok. Lastige oefening is dit. Voorlopig gaat het gewicht niet boven 60 kilo i.v.m. techniek.

Overigens als het gaat om kilo's omhoog krijgen is bankdrukken niet mijn sterkste ding ben ik wel achter. Op zoek naar de zwakke plek dat verbeteren en gewoon blijven knallen dus.

Squat gaat prima en zit nu op 5 x 110 kilo met meer in het vat.
 
Scherp gezien. Met de deadlift ben ik net pas mee begonnen. Mijn rug trek ik bol bij hogere gewichten.
Met slechte techniek (lees geen) lukt 1 x 130. Grip is nog wel ok. Lastige oefening is dit. Voorlopig gaat het gewicht niet boven 60 kilo i.v.m. techniek.

Overigens als het gaat om kilo's omhoog krijgen is bankdrukken niet mijn sterkste ding ben ik wel achter. Op zoek naar de zwakke plek dat verbeteren en gewoon blijven knallen dus.

Squat gaat prima en zit nu op 5 x 110 kilo met meer in het vat.
Netjes dat je techniek in waarde houd :).
 
Back
Naar boven