1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Even voorstellen!

Discussie in 'Stel je voor en/of plaats je verhaal' gestart door Jacktheboxer, 10 jan 2018 om 19:25.

1. Jacktheboxer

Jacktheboxer Novice Topic Starter

Leuk Bevonden:
    0
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m80
    Massa:
    76kg
    Hoi hoi,

Mijn naam is Tim ben 26 en kom uit Limburg.

Na jaren bankhangen en chips eten toch maar besloten iets aan mijn uiterlijk te gaan doen. New year new me! (Nee geintje, was financieel pas vanaf januari mogelijk) ik heb totaal geen ervaring met krachttraining en wil dit zo op mijn eigen tempo eigen proberen te maken. Dus geen complete levensstijl verandering in 2 weken tijd.

Wel ga ik meteen brutaal zijn en om advies vragen. Door mijn passieve verleden heb ik totaal geen massa, ofja wel vetmasse maar vooral rond mijn buik. (Skinny fat?) Ik heb een foto bijgevoegd en vind het moeilijk of ik nu juist moet gaan eten of gaan cutten. Ben heel benieuwd naar jullie mening

*heb wat problemen met de foto, deze volgt morgen*

Laatst bewerkt: 10 jan 2018 om 22:26
  2. Ron1957

Ron1957 Novice

Leuk Bevonden:
    0
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m85
    Massa:
    98kg
    Vetpercentage:
    22%
    Succes, ik ben zelf 61 en 98kg dus aan mij heb je niks. Ik doe aangepaste oude lullen training, langzaam aan en steeds maar een klein beetje gewicht erbij. De kans op blessures is groter bij mij. Jij kan er wel vol tegenaan.

Deel Deze Pagina