XXL Nutrition

Even voorstellen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Eastwood

Novice
Lid geworden
24 aug 2018
Berichten
23
Waardering
34
Lengte
1m83
Massa
95kg
Vetpercentage
10%
Beste medefanatiekelingen,

Ik ben Jan uit Oosterhout en ben al een jaar of 7 fanatiek met fitness/bodybuilding bezig (geen alcohol, voeding redelijk), Ik heb in die tijd al een hoop beginnersfouten gemaakt en ook een hoop geleerd van dit forum. toch nu maar de stap gezet om wat actiever te zijn en een profiel aangemaakt.
Ik heb na een slechte winter (weinig motivatie,discipline) de keuze gemaakt om een personal-trainer in de arm te nemen. Die heeft weer netjes de puntjes op de i gezet qua training en voeding zodoende ben ik in 3 maanden tijd van 18%vet terug op 10% gekomen op 93kilo.
Nu wil ik doorpakken natuurlijk met een cleanbulk en volgend jaar toch wel hopen op een 5kg zwaarder, dat is het doel iig..
Ik besef me nu heel goed dat voeding de KEY is!!! daar wil me nu op focussen en verder optimaliseren!

Alvast bedankt voor jullie hulp en info!!
11k87yh.jpg
 
Laatst bewerkt:
welkom man goed fysiek ;)
 
Welkom op het forum, hoe oud ben je?
 
Ben je echt 1m83?
 
jelly op je mid sectie
 
Kerel gebruikt allicht AAS en ook dan is zijn fysiek heel goed hoor ;)
Bedankt voor het compliment!! Dit was mijn eerste echte cut.. in het verleden altijd veel zwaarder gestaan maar nooit zo droog.. persoonlijk vind ik dit mooier. Weet nu beetje hoe het truckje werkt dus volgend jaar zwaarder hoop ik! (Nooit tevreden hè)
 
Back
Naar boven