AndroidHealthClinic

Even voorstellen

Bezoekers in dit topic

Betty

Novice
Lid geworden
31 okt 2018
Berichten
13
Waardering
12
Lengte
1m81
Hoi Forumleden

Ik ben Betty, ben altijd erg sportief geweest (teamsport) maar 4 jaar geleden werd ik ineens heel erg ziek. Veel ziekenhuisopnames niet kunnen sporten en de nodige medicatie heeft ervoor gezorgd dat mijn lichaam veranderde van een slanke sportieve vrouw in een wat volle vrouw (laat ik het daar maar op houden :p). Het laatste half jaar gaat het gelukkig weer beter met me en ik ben zo zoetjes aan weer begonnen met bewegen. Ik ben gestart met 1 km fietsen op een elektrische fiets dit heb ik inmiddels weten uit te bouwen naar 40 km per dag. Daarnaast pak ik nu 2 keer per week de gewone fiets erbij om daar 12 km mee te fietsen. Dit gaat gelukkig ook goed.

Door de medicatie en ziekte is mijn vet-spier verhouding helemaal zoek en daar wil ik graag wat aan doen.

Ik ben nu al en poosje aan het opletten qua eten en nu is het tijd geworden voor de volgende stap en dat is de sportschool (gewichten) om mijn verhoudinge beter te krijgen en als het even kan af te vallen al hoewel ik een contra-indicatie heb vanwegen mijn medicatie ben ik vast beraden om toch af te vallen of iig mijn vet-spier verhouding te verbeteren.

Aanstaande vrijdag heb ik een intake gesprek bij een sportschool die goed aangeschreven staat mbt begeleiding. Ben benieuwd.

Groetjes Betty
 
Welkom en succes!

Je hebt al een lange weg afgelegd zo te lezen. Gewoon rustig starten. De volhouder wint!
 
Lekker beginnen en zodoende als je het leuk begin te vinden je voeding optimaal aanpassen. Je er gelijk instorten met alles perfect afgestemd werkt meestal toch averechts bij de meeste mensen..
 
Welkom
 
Lekker beginnen en zodoende als je het leuk begin te vinden je voeding optimaal aanpassen. Je er gelijk instorten met alles perfect afgestemd werkt meestal toch averechts bij de meeste mensen..

Dank je voor je bericht, ik heb het andersom gedaan. Ik ben eerst begonnen met mijn voeding te optimaliseren en begin nu pas met fitness. Dat was voor mij een betere keus gezien ik eerst mijn conditie opnieuw moets opbouwen.
Heb er wel erg veel zin in om te starten
 
  • Like
Waarderingen: MGK
Welkom en succes!

Je hebt al een lange weg afgelegd zo te lezen. Gewoon rustig starten. De volhouder wint!

Dank je, ik was idd wel van plan om rustig op te bouwen. Ik hoef niet zo snel bij mijn einddoel te zijn. De weg er naar toe is al mooi, ben al heel blij dat ik nu zo ver ben dat ik in een opwaardse spiraal terecht ben gekomen. Het kan vanaf nu alleen maar mooier worden
 
Ben net terug van de sportschool, ik werd goed begeleid en ik heb alle oefeningen moeten doen. Aan de hand daarvan wordt er een schema opgesteld. Dit zal overal wel zo'n beetje het zelfde zijn vermoed ik.

Ik werd wel even met mijn neus op de feiten gedrukt, man o man wat heb ik een zwakke spieren:huilen:

Ben nu extra gemotiveerd, kan bijna niet wachten tot ik volgende week met mijn schema aan de slag kan gaan
 
Succes Betty. Ik ben benieuwd naar welk schema je hebt meegekregen.

Respect trouwens voor het opbouwen van 1 km naar 40 km op de elektrische fiets en dan nog 12 km op de gewone fiets erbij!
 
welkom Betty,

super goed bezig. en leuk om te lezen dat je zo gemotiveerd bent.
succes met met het herstel van je spieren en vetverlies, gaat je lukken je bent al zwaardere strijden aan gegaan.
 
Back
Naar boven