Fitness Seller

Even voorstellen.

Bezoekers in dit topic

Huggable

Novice
Lid geworden
3 mrt 2019
Berichten
2
Waardering
0
Goedendag allemaal,

Ik ben John, 26 jaar, ik heb tot een maand geleden nooit aan fitness/krachttraining gedaan en ik heb sowieso nooit veel gesport. Dat heeft ook een resultaat gehad want vorig jaar juni woog ik nog 160 kilo maar door beter op me eten te letten en te gaan wandelen, fietsen en zwemmen ben ik ondertussen 33,5 kilo afgevallen. Een maand geleden werd ik uitgenodigd door een vriend om samen te gaan trainen en toen heb ik voor het eerst krachttraining gedaan en ik was verbaasd dat ik het zo leuk vond. Helaas is die vriend vaak druk dus kunnen we niet vaak samen trainen en ben bang voor blessures door de oefeningen fout te doen als ik gelijk in me eentje begin. Daarom ben ik hier om te leren over fitness/krachttraining en daarnaast ben ik opzoek naar een sportschool met goede begeleiding in de stad Utrecht dus als iemand er een kent laat het me vooral weten.

Groetjes
 
33,5 kg afvallen is al een super prestatie, daar mag je trots op zij!
Hier is wel veel te leren, zeker de stickys doorlezen.
Het is idd heel verstandig iemand te zoeken de je helpt de oefeningen correct uit te voeren, dit kan veel blessures voorkomen.

Veel succes
 
33,5kg!:eek!::eek!: gefeliciteerd man!
zolas hierboven aangegeven zou ik beginnen met de stickys doorlezen, die zijn voor beginnende krachtsporters goud waard!

veel succes!
 
Haha dank je, ik ben ook erg trots op mezelf. Ik voel me ook al als een compleet ander mens en daarom ben ik zo gemotiveerd om het door te zetten.

Ja ik ben rustig de stickys aan het doorlezen en aan het zoeken naar een sportschool en als ik dan nog vragen heb weet ik waar ik ze kan stellen.

Thanks :thumb:
 
Back
Naar boven