MuscleMeat

Even voorstellen

Bezoekers in dit topic

Fleurminator

Novice
Lid geworden
9 sep 2019
Berichten
1
Waardering
3
Lengte
1m74
Hoi lieve mensen,

Mijn naam is Fleur, 24 jaar oud.
In het verleden heb ik altijd op landelijk niveau gehockeyd (keeper). Helaas moest ik hiermee stoppen i.v.m. m'n studie. Nu zijn er door de jaren heen een aantal kilo's bijgekomen (ik woog 84 kilo) die ik graag kwijt wil raken. Dit doel heb ik al heel lang, maar helaas niet kunnen bereiken door een zware depressie (2 jaar lang). Nu ik mezelf weer op orde heb en het lichaam dat ik heb heel erg beu ben, wil ik er iets aan gaan doen!

Ik ben 1.74m lang en weeg momenteel 72 kilo. Een aantal weken geleden ben ik begonnen met fitness en bewuster bezig met mijn lichaam. In die weken heb ik gelet op m'n voeding en sportte ik 3-4x in de week. In het verleden had ik weinig beweging en at ik erg slecht en weinig. Ik ben toen 12 kg afgevallen door meer lichaamsbeweging (3-4x in de week fitness) en betere voeding.

Momenteel bedraagt mijn vetpercentage 33% en ik zou deze graag richting 25% willen hebben. Nu is het zo dat ik totaal niet weet wat Ik aan het doen ben en hoe ik mijn doel kan bereiken.

Op deze site ben ik me al aan het verdiepen, maar mochten jullie nog tips of persoonlijke adviezen hebben, zijn deze altijd welkom!

Veel liefs,

Fleur
 
Succes! Goeie forumnaam ook. Lees je in en kom dan met gerichte vragen.
Afvallen en spieren opbouwen is niet moeilijk, maar vergt wel discipline en doorzettingsvermogen.
 
Succes, veel lees plezier hier.
Als je eenmaal alles wat door hebt kan het leuk zijn een log te openen. Het kan een stokje achter de deur zijn en het is soms leuk je progressie te kunnen volgen.
Sterk dat je uit je depressie bent gekomen:thumb:
 
Back
Naar boven