XXL Nutrition

Even voorstellen!

Bezoekers in dit topic

Jasperede

Novice
Lid geworden
14 okt 2019
Berichten
7
Waardering
4
Lengte
1m78
Massa
74kg
Vetpercentage
19%
Net nieuw hier op dit forum. Heb jaren lang in het leger gezeten en altijd lekker gesport. Nu een aantal jaar eruit en ben tot dusverre niet aan sporten toe gekomen. Een flinke pens verder en met moeite mijn dochter optillen maakt dat ik mij hierin wil gaan verdiepen.
Meerdere doelen heb ik dan ook.
1 een gezonde levensstijl waarin alcohol minimaal zal zijn(dronk tot 2 weken geleden iedere dag wel een paar biertjes!)
2 een fit en gezond lichaam, is een vage omschrijving maar zou ongeveer op de 72 kg willen blijven hangen maar dan zonder pens.

Ik hoop hier veel te leren en wellicht mensen uit Ede te ontmoeten om mee te gaan trainen. Ben sinds kort lid van basic fit en ben ook met begonnen.

Stats heb ik nog niet. Eerst de juiste techniek dan de kilos

Laterss!! Jasper
 
Verstandig om eerst de techniek aan te willen leren, dat bespaard je een hoop leed en blessures.
Succes Jasper
 
Dank je! Techniek is de basis! Als dat niet op orde is kom je er sowieso niet.
 
Welkom en succes.
Mocht je het leuk vinden dan kan je altijd een log bijhouden. Voor jezelf voor je progressie maar ook om eventuele tips te vragen.
Voor trainingslog kan je hier terecht

Voor eventuele tips over voeding hier
 
Bedankt voor de tips. De planning is thuis iedere twee weken foto's te maken om zo de vooruitgang of niet te zien. Diëten en voedingsschemas ben ik niet zo in thuis en zal mij daar de komende tijd eens in gaaan verdiepen.

Een trainingslog ga ik in excel op de tel bijhouden en daarmee bedoel ik de herhaling en de kilo's en de max.

Maar wat ik eerder al beschreef wil ik eerst de juiste techniek leren. Mijzelf kennende haak ik bij de eerste blessure af en dat wil ik daarmee voorkomen!

Bedankt voor de linkjes dat gaat mij een hoop zoeken besparen!
 
In de tweede link in post 2 staat een excel met verschillende tabbladeren waarin je voeding en training bij kan houden.
Misschien kan je daar al wat mee voor je training.
 
Dank je daar kan ik idd wat mee! Leuk en nogmaals bedankt!
 
Back
Naar boven