AndroidHealthClinic

Even voorstellen...

Bezoekers in dit topic

Trtforlife

Novice
Lid geworden
24 okt 2019
Berichten
8
Waardering
0
Lengte
1m83
Massa
102kg
Vetpercentage
25%
Ben 42 jaar, Belg, en aan de TRT.

Ik heb 20 jaar geleden veel gekuurd, en sinds enkele jaren aan de TRT.

Ik gebruik 1ml sustanon 250 per week (1 injectie) en daarbij 10mg Aromasin op diezelfde dag.

1x per jaar een kuurtje van voor week of 6 met circa 500Iu HCH per week (in 2 injecties). Gewoon weer om wat voller in de testikels te worden.

Geef elke 4 maand bloed, vanwege hematocriet.

Doe dit nu 5 jaar, en ben een STUK fitter als voordien, goed libido, vetverlies, betere mood (gevoel).
 
Welkom op het forum, wat zijn je doelen verder?

On a side note, lijkt me volstrekt zinloos om 6 weken lang 250 iu 2x wekelijks te zetten voor testikelvolume na een jaar geen hCG gebruikt te hebben.
De dosering is al te laag voor behoud van testikelvolume, doorgaans gedaan met 250 iu hCG om de dag of 500 iu 2x wekelijks, laat staan dat dit lang genoeg is, en voldoende dosering om testikelvolume terug te krijgen.
 
Hoi, shadow Project,

Klopt de dosis HCH is laag. Toen ik nog intensief kuurde en trainde was 5000IU per week in PCT normaal.. dat was 22 jaar terug :) Met de kennis van toen.

Ik merk wel dat mijn testikels "voller" worden", libido NOG hoger, en de hoeveelheid zaad groter word tijdens de 5 a 6 weken op 500Ui/week. Dus het doet iets.
Het effect houd nog een maand of twee aan achteraf.

HCH is goedkoop, ik voel me der goed bij, dus doe het maar... kan voor niks kwaad, toch ?

Mijn doel hier : meer kennis vergaren over TRT in het HRT forum hier, en ervaringen van anderen lezen.
 
Opzich kan het geen kwaad nee de hcg maar waarom neem je het?

Je gaat toch niet meer off ga ik vanuit ivm de trt. Dus het heeft weinig zin om je ballen dan “voller” te maken. Kan je beter wat extra test zetten niet? Die 500 iu hcg komt toch maar neer op zo’n 40mg test boven op je kuur. En 1ml extra test zetten is nog goedkoper ook.
 
Opzich kan het geen kwaad nee de hcg maar waarom neem je het?

Je gaat toch niet meer off ga ik vanuit ivm de trt. Dus het heeft weinig zin om je ballen dan “voller” te maken. Kan je beter wat extra test zetten niet? Die 500 iu hcg komt toch maar neer op zo’n 40mg test boven op je kuur. En 1ml extra test zetten is nog goedkoper ook.

Neen, "off gaan" , dat doe ik niet meer...

Ik zet niet de HCH om me beter te laten voelen, maar alleen om de ballen mooier vol te laten lijken (voor mijn vrouw, en eigen zelfbeeld), en dat doen ze ook wel, voor een maand of drie.

Daarna worden het weer peanuts ;)

De kostprijs voor 5000UI HCG is hetzelfde als voor 10ML UG sustanon. Doe met beidde ongeveer even lang.
 
Ik zet niet de HCH om me beter te laten voelen, maar alleen om de ballen mooier vol te laten lijken (voor mijn vrouw, en eigen zelfbeeld),
Leg dat maar uit bij de psych, een slecht zelfbeeld door te kleine ballen. :)
 
Back
Naar boven