XXL Nutrition

Even voorstellen..

Bezoekers in dit topic

Grudgie

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
28 nov 2019
Berichten
602
Waardering
510
Lengte
1m68
Vetpercentage
15%
Hallo iedereen!

Bij deze wil ik mij graag voorstellen.

Mijn naam is Leon, ben 33 jaar en woon samen met mijn vriendin in Dokkum. Doe nu ongeveer 4 jaar aan krachttraining. Heb hiervoor vanaf jongs af aan gevoetbald tot en met mijn 16e. Even mee gestopt vanwege mijn school en weer begonnen op mijn 18e omdat ik het toch weer begon te jeuken.
Het laatste jaar van mijn enorme voetbalcarrière ben ik begonnen met fitness omdat ik een wat betere conditie wou. Toen ik dat vaker begon te doen en steeds leuker begon te vinden ben ik langzamer steeds meer gaan fitnessen en ben ik na dat jaar gestopt met voetbal.

Toen ben ik mij meer gaan focussen op fitness en krachttraining en met behulp van een voedingsdeskundige rond de 20 kilo afgevallen.


Zelf steeds meer en meer in voeding en krachttraining verdiept en nu doe ik ongeveer 4-5 jaar aan krachttraining.

Begon met 3 keer per week krachttraining wat langzaam naar 4 tot wel 6 keer per week nu.
Heb ook langs tijd een UB/LB gedaan wat ik super relaxed vond sporten. Doe nu sinds een halfjaar een PPL 6 keer per week

Op dit moment ben ik nog aan het cutten. Doe aanstaande vrijdag weer een 4 punts vet meting. Vorige maand zat ik op 15,1%. Zal nu wel denk ik rond de 14% zitten.

Ga pas weer leanbulken als ik rond de 10% zit.

Misschien maak ik nog wel een log aan over mijn cut. En kunnen jullie mij misschien nog wel beter helpen.

Groetjes Leon
 
Welkom en succes!

Misschien ook wat meer info delen over gewicht, voeding, training en stats op je main lifts.
Dan kan je ook meer "hulp" of tips krijgen.

Trainingslogje is voor jezelf ook leuk om je progressie bij te houden.
Daar kan je ook je schema's delen en vragen stellen.
 
Welkom en succes!

Misschien ook wat meer info delen over gewicht, voeding, training en stats op je main lifts.
Dan kan je ook meer "hulp" of tips krijgen.

Trainingslogje is voor jezelf ook leuk om je progressie bij te houden.
Daar kan je ook je schema's delen en vragen stellen.

Ben 1.68, weeg rond de 63.

Ik cut nu op 1800 kcal. Rond de 140-150gr eiwit. 60-65gr vetten en de rest naar koolhydraten.
 
Welkom! Netjes man, 20KG afgevallen!
 
Goed bezig, keep it up!
 
Dank jullie wel! :)
 
Welkom en succes met je doelen!
 
Back
Naar boven