Fitness Seller

Even voorstellen

Bezoekers in dit topic

maxdl

Novice
Lid geworden
23 dec 2019
Berichten
1
Waardering
3
Lengte
1m82
Massa
73kg
Vetpercentage
17%
Hoi ik ben Max, 17 jaar oud en ben nu bijna 1 jaar bezig in de sportschool. Mijn beste vriend en ik beoefenden dezelfde sport, wedstrijdzwemmen, op hoog (NK) niveau. We werden er zat van en besloten naar de sportschool te gaan, helaas niet bij dezelfde.

Mijn motivatie was vooral toenemen in gewicht, omdat ik echt een lichtgewichtje was. Ik was ongeveer 1,73m lang en woog net aan 60 kg. Ik was niet ongezond dun, maar toch wilde ik dat mijn lichaam er beter en gezonder uit zag.

Dus ik begon, met heel veel beginnersfouten. Ik trainde niet met vrije gewichten en wist niet echt waar ik mee bezig was. Ik ben uiteindelijk veel gaan leren van een vriend en mensen in de sportschool.Ik doe nu elke oefening met mooie techniek, en weet nu ook hoe ik moet omgaan met goed eten. Ik heb geen schema, maar eet vooral gezond. Ik gebruik ook eiwitshakes, omdat ik met voedsel niet aan mijn benodigde eiwitten kom. Ook heb ik pre-workout.

En nu, 1 jaar later, ben ik 1,83m en weeg ik 73,5 kg. Mijn lichaam is aanzienlijk verbeterd en ik ben verslaafd geraakt aan resultaat
 
Mooi. Welkom hier en veel succes!
 
Welkom en succes!
 
Welkom en succes!
 
Welkom en succes met je doelen

Ik heb geen schema, maar eet vooral gezond. Ik gebruik ook eiwitshakes, omdat ik met voedsel niet aan mijn benodigde eiwitten kom

Als je wel een schema zou hanteren zou je meer inzichtelijk kunnen maken hoe het zit met je marco's , van daaruit kun je eventueel oa eiwitrijke voeding toevoegen enz .
Ik verkies bijv vaste eiwitrijke voeding boven een shake
Overigens zegt gezond / ongezond niet zoveel , Kcal in vs Kcal out , je kunt afvallen op Mc Donalds of Burgerking :rolleyes:
 
Welkom en succes!

Ben je zeker dat je VP: 17% is?
hiervoor zat je op een hoog niveau te zwemmen, ook al ben je bij gekomen dit lijkt me sterk :).
 
Overigens zegt gezond / ongezond niet zoveel , Kcal in vs Kcal out , je kunt afvallen op Mc Donalds of Burgerking :rolleyes:
Maar dat wil nog niet zeggen dat het gezond is. Verder prima tips. Ook rekening houden met voldoende vetten.
 
Back
Naar boven