AndroidHealthClinic

Even voorstellen

Bezoekers in dit topic

dannytje2903

Novice
Lid geworden
9 jan 2020
Berichten
4
Waardering
1
Lengte
1m78
Massa
80kg
Vetpercentage
16%
Hallo allemaal, even mezelf voorstellen. Ik ben Danny, 22 lentes jong en kom uit Nederland. Zelf kijk ik een paar jaar mee vanaf de virtuele zijlijn, en besloot ik nu eindelijk maar eens een account aan te maken. 3,5 jaar geleden ben ik begonnen met fitness, dit was na een lange periode van school, stage en werk. Ik was dus eindelijk klaar met school en stage. Vanaf toen had ik eindelijk tijd over. Op dat moment woog ik 105kg+(woog meer dan dat), na 8 maand lang 100% gefocust en zonder te cheaten me gek te hebben laten cardioën, had ik een gewicht van 72kg bereikt. Daarna 3 weekjes op vakantie geweest naar de VS, normaal gegeten en op mijn voeding gelet, maar toch bijna 10kg erbij :( . Weer meteen vol aan de bak gegaan en naar een maandje was het weer redelijk in orde. Na dat jaartje cardio had ik maar besloten krachttraining op te gaan pakken. Sinds die tijd heb ik verschillende keren gebulkt en gecut. Heb het eerste half jaar/jaar niet optimaal getraind en gegeten. Het bulken hield ik maar enkele maanden vol waarnaar ik meteen fanatiek ging cutten omdat ik vond dat ik te dik werd. (heb lange tijd veel overgewicht gehad en een slecht zelfbeeld) Nu het laatste anderhalf jaar gaat het veel beter, heb al redelijk wat kracht opgebouwd en probeer nu door middel van een lean/cleanbulk tot en met april te bulken en dan te cutten voor de zomer. Ik weeg nu 80kg met 1 meter 78cm. Ik schat zelf ongeveer 14-15% vet.
 
Succes!
Zelfbeeld is vaak lastig zeker met bulken. Wees niet te bang om dik te worden. Je hebt t zelf in de hand.
Heb je een voedings en trainingsschema?
Ander voor jezelf een logje bijhouden?
 
Welkom! En succes :thumbs:
 
Succes!
Zelfbeeld is vaak lastig zeker met bulken. Wees niet te bang om dik te worden. Je hebt t zelf in de hand.
Heb je een voedings en trainingsschema?
Ander voor jezelf een logje bijhouden?
Bedankt!

Ik heb een voedingsschema met het principe van 2-2,5 gram eiwit per kg, minimaal 1 gram vet per kg en de rest is opgevuld met carbs. Daarnaast consumeer ik geen alcohol en max. één keertje een Mckroket van de Mac in een maandje :).

Elke ochtend weeg ik mezelf als ik wakker wordt, dit houdt ik bij :). Ik mik op 0,3-0,4kg erbij elke week i.v.m. de bulk.

Ik volg een UB/LB schema met wat aanpassingen.

Ma: UB low reps. (5 reps)
Di: LB low reps. (5 reps)
Wo: Extra Triceps/Biceps (armen lopen achter :( ), Buik en Kuiten, afronden met 20 min cardio, puur om conditie te behouden.
Do: LB Hypertrofie, meer reps. (8-10 reps)
Vr: UB Hypertrofie, meer reps. (8-10 reps)

Doel is voornamelijk massa en klein beetje kracht.
 
Back
Naar boven