AndroidHealthClinic

Even voorstellen

Bezoekers in dit topic

DirtyHarry

Novice
Lid geworden
22 jan 2020
Berichten
1
Waardering
0
Lengte
1m78
Hallo allen, ik ben Harrie inmiddels alweer 60 jaar op deze aardbodem waar ik bijna doorzak omdat ik te zwaar ben.
Sept 2013 t/m okt 2014 was ik bij regelmaat in de sportschool en kreeg steeds meer plezier. Mijn gewicht was 123 Kg met een lengte van 178.
In ruim een jaar ben ik van 123 Kg naar 98 Kg afgevallen en ik kreeg steeds meer spiermassa.
Toch door omstandigheden kwam ik er niet meer toe om te gaan trainen en heel geleidelijk werd ik weer zwaarder.
Ik heb nu de draad weer opgepakt en ga weer 3 keer per week naar de sportschool, mijn gewicht was 132 Kg en nu inmiddels 128Kg.
Het is voor mij belangrijk dat ik er weer zin in heb en ik hoop dat zo te houden. Als jullie tips voor mij hebben dan zijn die uiteraard zeer welkom.
 
Hallo Harrie en welkom op het forum :D Succes met je doelen, open je een log?
 
Welkom, succes. Een vast voedingsschema maken zal je zeker helpen je doelen te behalen en niet terug te vallen.
 
Welkom en veel succes!

Voeding is een essentieel onderdeel van afvallen. Maar ook zeker niet te snel willen.
Met een crashdieet val ej snel af maar heb je ook meer kans op loshangend vel. Dus geleidelijk aan naar een lager gewicht gaan is het beste.
Voeding - training en rust moeten in balans zijn.

Ga je een logje openen?
Wil je meer hulp of ideeen voor voeding dan kan je ook eens hier kijken.
Algemeen voedings forum deel
En voor meer info omtrent een schema (als je die volgt)
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Back
Naar boven