MuscleMeat

Even voorstellen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Lijkt mij te kloppen. Vroeger bp 100, sq 150 en dl 170 back in tha days.
Heb mij met calisthenics voornamelijk gefocust op lichaamsgewicht oefeningen. Sinds ik met gewichten train ga ik wel heel erg snel voor uit. Vandaag 170 squat gedaan.
Verder niet skinny maar ook niet groot haha. Met calisthenics krijg je vooral definite en kracht uithoudingsvermogen, massa word moeilijker met die sport.
 
Heb mij met calisthenics voornamelijk gefocust op lichaamsgewicht oefeningen. Sinds ik met gewichten train ga ik wel heel erg snel voor uit. Vandaag 170 squat gedaan.
Verder niet skinny maar ook niet groot haha. Met calisthenics krijg je vooral definite en kracht uithoudingsvermogen, massa word moeilijker met die sport.
Maar voor een ex-verslaafde die 800 per maand weggooide ben ik blij met mijn resultaten tot nu toe. Alles heeft tijd nodig en van 130 naar 170 in 3 maanden vind ik best netjes.
 
Een wedstrijd Calisthenics gaat om 4 onderdelen. Muscle up, Dip, Pushup en Pull-up. (Geen fitness Pull-ups en Dips, volledige ROM met deadhang positie in het geval van de pull-up) Daar focussen we voornamelijk op.
De been oefeningen die je doet zijn bodyweight squats, lunges, pistol squats en allerlei variaties. Niets om echt “massa” mee op te bouwen. Ja je kan kettlebells gebruiken maar uiteindelijk gebruik je die oefeningen om bv handstand-pushups te doen of een frontlever, backlever, human flag en dat soort dingen.
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Hallo allemaal👋🏼

Ik ben “Piet” (Blijf graag anoniem) 🙂
32 jaar en al me hele leven op en aan bezig met trainen/sporten. Mijn vader heeft een sportschool, nu 38 jaar en is zelf bodybuilder geweest in zijn jonge jaren en verschillende wedstrijden gedaan.
Dus je vader is 38 jaar oud en jij bent 32 jaar oud?? Klinkt niet zo best haha
 
Back
Naar boven