XXL Nutrition

Even voorstellen

Bezoekers in dit topic

Cimarron

Novice
Lid geworden
7 sep 2020
Berichten
10
Waardering
8
Ik ben Cimarron, 36 jaar. Ik ben 11 jaar geleden begonnen met fitness, maar ik was toen niet echt serieus met voedsel.

Ik ben tussentijds erg ziek geweest door Colitis en nu dit inmiddels weer onder controle is, ben ik weer begonnen met trainen.
Door de ziekte een rollercoaster qua gewicht gehad, eerst afgevallen tot 67kg ondanks een “dirty bulk” stijl van eten om maar zoveel mogelijk calorieën binnen te krijgen.
Na de nodige medicijnen (oa mesalazine en pretnison) weer aangekomen tot 101, helaas met het een te hoge vet%.
De ziekte dwong me uiteindelijk wel om veel meer na te denken over eten, de kwaliteit, macros etc.

Mijn plan is om nu eerst te recompen/cutten en kracht verbeteren, voor ik überhaupt weer aan een clean bulk ga denken haha

Ik heb sinds de corona uitbraak de nodige gewichten en apparatuur in de garage opgezet.
Ik ben begin augustus begonnen met mijn recomp/cut op 101kg 34%, en ben nu 98kg op 27%.
Nog steeds hoog % maar we zijn weer onderweg. 👍🏻
 
Laatst bewerkt:
Ik ben Simon, 36 jaar. Ik ben 11 jaar geleden begonnen met fitness, maar ik was toen niet echt serieus met voedsel.

Ik ben tussentijds erg ziek geweest door Colitis en nu dit inmiddels weer onder controle is, ben ik weer begonnen met trainen.
Door de ziekte een rollercoaster qua gewicht gehad, eerst afgevallen tot 67kg ondanks een “dirty bulk” stijl van eten om maar zoveel mogelijk calorieën binnen te krijgen.
Na de nodige medicijnen (oa mesalazine en pretnison) weer aangekomen tot 101, helaas met het een te hoge vet%.
De ziekte dwong me uiteindelijk wel om veel meer na te denken over eten, de kwaliteit, macros etc.

Mijn plan is om nu eerst te recompen/cutten en kracht verbeteren, voor ik überhaupt weer aan een clean bulk ga denken haha

Ik heb sinds de corona uitbraak de nodige gewichten en apparatuur in de garage opgezet.
Ik ben begin augustus begonnen met mijn recomp/cut op 101kg 34%, en ben nu 98kg op 27%.
Nog steeds hoog % maar we zijn weer onderweg. 👍🏻
Succes man, prednison (medrol) is een ellendig medicijn. Ik krijg er altijd geweldige eetlust van + de ongewenste kilos erbij
 
Thanx Crash en idd goed voor de eetlust 👍🏻
Maar kreeg er ook wel een beetje pretnison-rage momenten van haha
Gelukkig heb ik de medicijnen inmiddels niet meer nodig
 
Welke apparaten heb je gekocht?
 
Knap dat je weer begonnen bent! Zowel qua in het ritme komen, je lijf opnieuw leren kennen en je medicijnen en alles, niet makkelijk. Maar je doet t wel! Succes!

Mooi beest trouwens. Cane corso?
 
Welke apparaten heb je gekocht?
Bankddruk/Squatrek met losse bank, Barbells, DBs en natuurlijk een flinke hoeveelheid halterschijven :)

Knap dat je weer begonnen bent! Zowel qua in het ritme komen, je lijf opnieuw leren kennen en je medicijnen en alles, niet makkelijk. Maar je doet t wel! Succes!

Mooi beest trouwens. Cane corso?
Dankjewel!
Het is een Cimarron Uruguayo, een mastiefsoort uit Uruguay.
 
Back
Naar boven