XXL Nutrition

Even Voorstellen

Bezoekers in dit topic

LovisK

Novice
Lid geworden
11 jan 2021
Berichten
5
Waardering
7
Lengte
1m82
Massa
91kg
Dag Allemaal,

Nieuw op het forum, maar niet nieuw op gebied van trainen.

Ik ben 32 jaar, en ik woon in België. Ik train on en off van mijn 16de bijna. Meestal was dat voor de lol, beetje stoer doen met vrienden. Voor het plezier.
Een jaar of twee geleden ben ik er veel serieuzer mee begonnen. Mij goed inlezen over voeding, en dit zo veel mogelijk toepassen(Macro's en Calorieën enz). Echt aandacht besteden om de oefeningen goed uit te voeren, ipv stoer zo zwaar mogelijk gaan trainen. Maw Correct en gestructureerd gaan trainen.
Ik train momenteel 6 dagen in de week, PPL. En daar bovenop doe ik 4 keer per week cardio 30 min tot een uur.

Alles goed en wel..
Nu zie ik mezelf, en vergelijk ik mijn resultaten met anderen.. En ik merk weinig verschil in evolutie bij mezelf.
Ik geraak onmogelijk onder de 20% vetpercentage. Ik heb iets meer spiermassa, maar voor de tijd dat ik train had ik toch wel betere vooruitgang verwacht.

Na dit en een paar andere klachten ben ik gestapt naar de huisarts.. Bloed laten analyseren..
Resultaat: Testosteron 1.65nmol/L

Na wat informatie zoeken op het internet ben ik uiteindelijk of dit forum tegen gekomen.. Waar ik hoop wat informatie, ervaringen, meningen,.. terug te vinden


groeten!
 
Hallo,

Post eens een foto van je fysiek (hoofd moet niet) want 20% lijkt me nogal aan de hoge kant.
Deel ook even je voedingsschema mee, macro's hoeven niet of caloriebehoefte, maar dit geeft al een beter beeld.
 
Hey,

Ik zal vanavond een foto posten. Ik ben nu niet thuis.
Ik moet straks trouwens een DXA scan laten doen. Dan weet ik juist wat de waardes zijn. Dan deel ik ze meteen mee

Een ruw beeld van mijn voedingschema:

6.00am Proteine shake
6.15am 3 sneden bruin brood 300gr eiwitten. Multivit
9.00am griekse yoghurt 0% met wat rode vruchten
12.00 pm low cal wraps, of rode linzen pasta, groene groenten(spinazie, brocoli, oid), kipfilet
15.00pm zelfde als middag, maar minder.
18.00 pm Fruit, proteine shake.
19.30pm training
21.00pm Cottage cheese, rode vruchten, PB2
 
Hey,

Ik zal vanavond een foto posten. Ik ben nu niet thuis.
Ik moet straks trouwens een DXA scan laten doen. Dan weet ik juist wat de waardes zijn. Dan deel ik ze meteen mee

Een ruw beeld van mijn voedingschema:

6.00am Proteine shake
6.15am 3 sneden bruin brood 300gr eiwitten. Multivit
9.00am griekse yoghurt 0% met wat rode vruchten
12.00 pm low cal wraps, of rode linzen pasta, groene groenten(spinazie, brocoli, oid), kipfilet
15.00pm zelfde als middag, maar minder.
18.00 pm Fruit, proteine shake.
19.30pm training
21.00pm Cottage cheese, rode vruchten, PB2
Een "echte" avondmaaltijd heb je niet zie k ?
 
Hey!

Neen, ik ga meestal ook vroeg slapen. Als ik te veel eet voor ik ga slapen, slaap ik slecht.
Ik werk elke dag 12uur.. Dus ik heb een goede slaap wel hard nodig.
 
Back
Naar boven