Fitness Seller

Even voorstellen

Bezoekers in dit topic

Lid geworden
15 jun 2021
Berichten
8
Waardering
2
Lengte
1m84
Massa
98kg
Vetpercentage
17%
Moguh!


Al een tijdje lees ik mee op dit forum, en ben ik veel nuttige informatie tegengekomen, Ik dacht laat ik ook maar is een profiel aanmaken.

Persoonlijke informatie:
Ik ben Jeroen, 21 jaar en woon in het Westland.

Mijn hele leven al bezig met sporten. Jaren lang op voetbal gezeten en karate beoefend. Sinds ik hiermee gestopt ben, ben ik begonnen met krachttraining. Met als doel goed wat massa aan te zetten.
In de afgelopen jaren flink wat ups en downs gehad, dit vanwege operaties aan mijn knie en recent nog een liesbreuk. De lockdown was natuurlijk ook een flinke down, maar eindstand komen we daarbovenop!
Op het moment aan het afstuderen en een baantje in de bediening. Aankomend jaar begin ik met mijn bachelor Sportkunde(Sportmanagement) benieuwd of er meerdere zijn op dit forum die deze opleiding volgen?

Doel:
Het doel deze zomer is om te cutten, het cutten valt me gelukkig mee en ben benieuwd wat voor resultaat ik ga neerzetten deze zomer. Mijn doel is 88KG op de schaal neer te zetten, en vanuit daar kijken of ik nog droger wil worden. Of dat ik verder ga met een lean bulk.
Ook is mijn doel om weer wat progressie te maken op de Squat en Deadlift, dit heeft een tijdje stilgelegen vanwege mijn herstel.

Groeten,

Jeroen
 
Back
Naar boven