XXL Nutrition

Even voorstellen

Bezoekers in dit topic

royboyiron

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
15 aug 2021
Berichten
1.081
Waardering
1.763
Lengte
1m78
Massa
74kg
Vetpercentage
12%
.
 
Laatst bewerkt:
Als je een kuur wilt doen begin dan met een 300 test-E kuur van 12 weken. Veel zouden meteen 500+ aanraden alleen voor een eerste kuur is 300 genoeg. Neem er geen oral bij en kijk puur hoe jij reageert op die dosering testesteron. De kuren erna kan je dan daarop afstellen. Bij 300 test heb je waarschijnlijk geen AI nodig en weinig tot geen side effects.
 
Bedankt hiervoor ! Lijkt me inderdaad het prettigste om zo safe mogelijk te spelen . Ik krijg maandag mijn t waarden terug vanuit het lab , ben benieuwd waar ik sta .

ik laat me graag voorlichten over het wel en wee van kuren.

groetjes
 
Als je een kuur wilt doen begin dan met een 300 test-E kuur van 12 weken. Veel zouden meteen 500+ aanraden alleen voor een eerste kuur is 300 genoeg. Neem er geen oral bij en kijk puur hoe jij reageert op die dosering testesteron. De kuren erna kan je dan daarop afstellen. Bij 300 test heb je waarschijnlijk geen AI nodig en weinig tot geen side effects.

Is het niet handig alsnog wat nolvadex achter de hand te hebben ? Of zeg ik hier iets heel doms en is bij deze dosering nakuren gewoon te verwaarlozen .
 
Is het niet handig alsnog wat nolvadex achter de hand te hebben ? Of zeg ik hier iets heel doms en is bij deze dosering nakuren gewoon te verwaarlozen .
Ik gebruik het zelf nooit maar vind het toch verstandig om thuis te hebben liggen als je kuurt.
 
Is het niet handig alsnog wat nolvadex achter de hand te hebben ? Of zeg ik hier iets heel doms en is bij deze dosering nakuren gewoon te verwaarlozen .
Nolvadex of iets zoals arimidex is altijd handig bij de hand te hebben. Bij 300 is de kans klein dat je last van hoog oestrogeen krijgt maar beter safe than sorry
 
Back
Naar boven