AndroidHealthClinic

Even voorstellen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

B.HvH

Novice
Lid geworden
10 okt 2021
Berichten
11
Waardering
12
Lengte
1m84
Massa
97kg
Goedenavond, mijn naam is B en ben nieuw op het forum. Ben 30 jaar en kom uit Rotterdam. Ben eigenlijk van jongs af aan al geïnteresseerd in Powerlifting en strongman. Zelf echt fanatiek trainen is er alleen nooit van gekomen in het verleden omdat alcohol en drugs eigenlijk een beetje de overhand hadden. Dat is sinds een paar jaartjes verleden tijd en nu moet het dan gaan gebeuren.

Heb de afgelopen jaren een paar pogingen gedaan om bij een sportschool(basic fit) te gaan trainen, maar elke keer na een paar weken/maanden verwaterde het weer een beetje. Met een kind van bijna 2 een drukke baan en een druk sociaal leven kon ik er moeilijk tijd voor vrij maken. De stap om daadwerkelijk in de auto te stappen en naar de gym te gaan was vaak te groot omdat het al laat was of ik geen zin meer had.

Nu heb ik het anders aangepakt omdat ik er toch constant mee in m’n hoofd mee bezig was. Heb een mooie bestelling geplaatst op fitnes-seller en heb nu op zolder m’n eigen gym gemaakt. Ik wil me gaan focussen op powerliften en misschien zelfs ook een keer een wedstrijdje meepakken.
Ik zal ook een log gaan schrijven op het forum.(vind het leuk om zelf bij te houden)

M’n andere grote hobby is auto’s en alles wat daarmee te maken heeft. Pak af een toe ook een trackday.

Ben lid geworden omdat ik nog genoeg kan leren en dus ook nog genoeg zal vragen.

Mvg B
 
Mooi dat je de knop nu (definitief) voor je zelf hebt omgezet. Veel succes! :lifter:
 
Thanks.
Ondertussen al lekker een paar keer getraind in de homegym. Had dit veel eerder moeten doen. Sporten wanneer het uitkomt en geen reistijd.

1rm’s voor mezelf even uitgeprobeerd om de gewichten te weten waarmee ik ga trainen. Wil dit over 4 maanden nog een keer doen om te kijken of de newbie gains goed gaan. 😛
Ohp strict 47,5kg
Bench 75kg
Squat 120kg (had denk ik meer gekund)
Deadlift 130kg (had denk ook iets meer gekund)

Squat gaat me voor m’n gevoel het best af. Heb het ook even gefilmd om de diepte te checken, maar dit zit wel goed.

Weeg op het moment 99,6kg en ben 1,84.

Doel voor over +/- 4 maanden. (Gewoon om naar een doel te werken.)
Ohp Strict 60kg
Bench 90kg
Squat 150kg
Deadlift 150kg
 
Laatst bewerkt:
Dat is heel netjes voor een korte periode
 
Back
Naar boven