MuscleMeat

Even voorstellen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

dit merk ik meteen aan de lovehandles

Ik moet ook inderdaad op mijn timing letten

Dat zal toch wel meevallen, lijkt mij dat snel op het punt bent dat je weer kunt gaan bulken om progressie te maken. Gebaseerd op dat je nu 60kg op 1m74 bent.

Progressie loopt niet vast of verander je intake / verbruik steeds?

88.6 -> 60 in periode zonder pauzes (perioden dat je op onderhoud eet)?
 
Chris1989

Even wat meer achtergrond info, kan wel handig zijn😅

Ik ben in april 2020 begonnen op 88.6kg. Aan het eind van 2020 was ik 58 kilo, maar op bepaalde plaatsen nog een hoger vetpercentage. Ik had nog dieper kunnen cutten, zonder dat ik er mager uit kon zien. Ik weet dat vrouwen van nature op bepaalde plaatsen meer vetpercentage hebben, maar er kon echt makkelijk nog wat meer vanaf. Op dat moment heb ik ervoor gekozen om weer op onderhoud te gaan eten en in februari dit jaar ben ik gaan bulken tot 65kg.

Nu zit ik weer 2 maanden in een cut, maar toegegeven, ik mag echt soms wel wat strenger voor mezelf zijn, want ik vind net wat te vaak dat ik wel een keer wat verdien🙃
Ik ga vanavond even kijken of ik tijd heb om een foto te maken van hoe ik er nu uitziet, om aan te tonen dat ik echt nog best wat vet heb.
 
Ah kijk maar die spurt naar 58 rechtvaardigt toch dubbel en dwars die periode onderhoud? Dat bulken is een goede zet, persoonlijk denk ik dat dat ook de sleutel naar succes gaat zijn op de lange termijn. Erger dan iets teveel vet is voor mij nog steeds een marathon lichaam :D
 
Back
Naar boven