Fitness Seller

Even voorstellen

Bezoekers in dit topic

Gast 171664

Cool Novice
Lid geworden
6 nov 2021
Berichten
172
Waardering
716
Hee,

Ik ben nieuw hier, dus ik dacht ik stel mezelf even voor.

Ik ben Soraya, nog even een weekje 28, ben verloofd en samen hebben we 2 kindjes.

Een paar maanden na de geboorte van mijn zoontje in februari 2020, woog ik 88.6kg. Ik voelde me niet lekker in mijn lijf en er is op dat moment een knop omgegaan. Mijn man was al net begonnen met bodybuilding en heeft mij geholpen om op een gezonde manier af te vallen. Ik ben begonnen met krachttraining op zolder, omdat ik te onzeker was om naar een sportschool te gaan🙃

In december was ik 30 lichter en ben ik op onderhoud gaan eten. Ik zag ineens sneller resultaat in spieropbouw en zag hoe mijn lichaam veranderde en dit heeft mij enorm gemotiveerd! Hierna heb ik 3 maanden gebulkt en nu zit ik weer in een cut, om mijn vetpercentage weer wat naar beneden te krijgen. Van mijn man krijg ik goede tips, ook qua voeding. Toch wil ik meer kennis opdoen en kijken hoever andere vrouwen met kinderen zijn gekomen en hoe ze dat gedaan hebben.
 
Hi Soraya, wat knap dat je zoveel afgevallen bent en de knop hebt weten om te zetten! Ik lees eigenlijk ongeveer mijn eigen verhaal: ik ben ook moeder van 2 kinderen, daardoor ook behoorlijk wat moeten afvallen en nu lekker bezig met het werken aan mijn lichaam. Ik zag je progress foto's net voorbij komen: je ziet er super goed uit!

Wat fijn dat je zoveel kennis van je man op kan doen, hier kijkt iemand mij regelmatig aan alsof ik abracadabra praat😜 Toch wel fijn als je je passie kunt delen en van elkaar leert.

Ga je inmiddels wel naar de sportschool of nog steeds op zolder? Ik heb tijdens corona hier op zolder ook maar een mini gym gemaakt, zo heb ik in ieder geval geen smoesjes haha! En met - vrees ik - een lockdown in het verschiet komt het vast nog van pas..

Anyway, ik ga je zeker volgen hier!☺
 
Hee!

Wat goed van je! Zit je gelijk een stuk beter in je vel he😂 Ik voelde me echt verschrikkelijk toen ik in de spiegel keek eerst.

Het is wel handig idd, als 1 van de 2 inkakt kun je elkaar weer motiveren😂

Ik train nu tijdelijk weer even op zolder. De gym waar ik ging, ging gelijk ook het halve dorp en omstreken naartoe. Was echt heel druk en kon vaak mijn training niet afmaken en van dat irritante gestaar van sommige ventjes werd ik ook nogal ongemakkelijk. Dus nu weer op de zolder en even afwachten of er een lockdown komt. Dan kan ik daarna naar een andere gym, want op zolder kom ik niet echt vooruit.

Goed van je dat je ook bent begonnen en altijd handig zo een home gym! Kan je in ieder geval iets doen! Ik zit hier zelf ook nog niet lang, maar ik vind het echt een interessant forum met veel nuttige info.
 
Back
Naar boven