MuscleMeat

Even voorstellen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

FWind

Cool Novice
Lid geworden
8 jan 2022
Berichten
33
Waardering
83
Lengte
1m86
Massa
92kg
Vetpercentage
14%
Dag allemaal,

Na meer dan een decennia rond te struinen op diverse fora. Toch maar besloten om me een keer aan te melden.

Ik ben een ruime 10 jaar bezig met natural bodybuilding en heb nog steeds nooit de stap genomen om een podium te pakken.
Nu heb ik de ambities om mijn beste fysiek van een jaar of 5 geleden ( toen had ik ook nog geen kinderen 🤪) te verbeteren en dat moment een keer te pakken. Afgelopen 3 jaar helaas door omstandigheden het allemaal even op een lager pitje moeten zetten, maar nu weer back on track (als de sportscholen open zijn in ieder geval)

Ik ben 30 jaar en woonachtig in het hoge Noorden, Sport management opleiding gevolgd met altijd de focus op krachttraining. Helaas niet mijn werk van gemaakt, maar een mooie bagage kennis in mijn hobby goed aan te vliegen.

Groeten!
 
Welkom hier en succes.

Ga je nog loggen?
 
Welkom hier en succes.

Ga je nog loggen?

Thnx! Is wel het idee. Eerst even landen in een nieuwe baan en de sportscholen weer open. Wil eigenlijk nog een jaar massa pakken en dan in ‘23 ervoor gaan.
 
Thnx! Is wel het idee. Eerst even landen in een nieuwe baan en de sportscholen weer open. Wil eigenlijk nog een jaar massa pakken en dan in ‘23 ervoor gaan.
Ben je dit nog van plan? Ben nu wel benieuwd naar aanleiding van je foto :D

Tevens ook wel benieuwd naar je foto van 5 jaar geleden op je top
 
Ben je dit nog van plan? Ben nu wel benieuwd naar aanleiding van je foto :D

Tevens ook wel benieuwd naar je foto van 5 jaar geleden op je top

Ja, die ambities zijn er nog steeds.
Voor nu is het vooral de zomer overleven haha. Verleidingen zijn deze periode altijd erg groot :rolleyes:

Denk dat ik de afgelopen maanden een goede start heb gemaakt qua massa ik weer aardig bij ben.
Zeker mijn armen zijn een stuk beter dan in 2015 ( 7 jaar gelden alweer:angstig:)
Volgens mij woog ik destijds 86 kg. Zit nu op 92 maar wel iets minder droog als toen.
 

Bijlagen

  • 2015:3.jpg
    2015:3.jpg
    107 KB · Weergaven: 48
Back
Naar boven