MuscleMeat

Bezoekers in dit topic

HealthExpert

Novice
Lid geworden
25 aug 2022
Berichten
24
Waardering
12
Lengte
1m84
Massa
94kg
Vetpercentage
8%
Een hele goede middag keiharde sporters!

In dit topic wil ik mij even kort voorstellen.

Reeds ben ik al jaren actief in de krachtsport en dus ook op dit forum. Nu heb ik mede door mijn kennis, scholing en ervaring besloten om het forum uit een educatief oogpunt te bewandelen.
Op dit moment heb ik twee universitaire studies afgerond op het gebied van gezondheidswetenschappen en vervolgens bio-farmaceutische wetenschappen.
Omdat er mede in de anabolen steroïden omgeving veel onduidelijkheden zijn die kunnen leiden tot (al dan niet extreme) gezondheidsschade en hormonale schade, wil ik graag mijn bijdrage leveren om hier wat informatie en educatie over te geven.

Mede door mijn interesse in krachttraining in de vrije tijd en mijn studies heb ik veel onderzoek gedaan naar anabolica en SARMS, verschillende medicijnen en andere (kruiden)supplementen en de voordelen hiervan.
Als mensen vragen hebben, kunnen ze me altijd bereiken via een berichtje of iets dergelijks, ik vind het fijn om mensen te helpen en vooral weg te houden van de verkeerde keuzes in dit toch wel gevaarlijke straatje van de krachttraining.

Dat was het wel denk ik voor nu! Ik hoop natuurlijk dat mensen er baad bij hebben en geïnteresseerd zijn.
Wellicht kan ik dan wat topics openen over de verschillende anabolica en hun functionele werking. Misschien ook over SARMS, omdat deze nog niet erg bekend zijn op dit forum zag ik.

Groeten,

HealthExpert
 
Welkom!

Wij hebben hier nog een autoriteit op dat gebied. Galen

Wat is je persoonlijke ervaring met krachtsport en AAS gebruik?

Ben benieuwd naar je bijdrage. :)
 
Wat goed! Hoe meer kennis hoe beter. Op dit moment ben ik net de 30 gepasseerd (auw) en heb ik 15 jaar krachttraining achter de rug. Als kleine jongen in de gym keek ik al heel snel op tegen de grote gasten. In die shady gyms waren de anabolen niet aan te slepen, dus zo doende ben ik mij steeds meer beginnen verdiepen in de werking van anabolica en wat deze synthetische stoffen doen met het menselijk lichaam BUITENOM bevordering van spiermassa. Want dat weet iedereen wel.
Mede op social media zien jongeren steeds meer 'grote' gespierde influencers die flink aan de anabolen zitten en dit ideaal beeld doorgeven via de sociale kanalen.

Ik hoop dat ik onder andere deze jongeren info kan geven over anabolica en ze vooral kan weerhouden van shady webshops en influencers.
 
Laatst bewerkt:
Een hele goede middag keiharde sporters!

In dit topic wil ik mij even kort voorstellen.

Reeds ben ik al jaren actief in de krachtsport en dus ook op dit forum. Nu heb ik mede door mijn kennis, scholing en ervaring besloten om het forum uit een educatief oogpunt te bewandelen.
Op dit moment heb ik twee universitaire studies afgerond op het gebied van gezondheidswetenschappen en vervolgens bio-farmaceutische wetenschappen.
Omdat er mede in de anabolen steroïden omgeving veel onduidelijkheden zijn die kunnen leiden tot (al dan niet extreme) gezondheidsschade en hormonale schade, wil ik graag mijn bijdrage leveren om hier wat informatie en educatie over te geven.

Mede door mijn interesse in krachttraining in de vrije tijd en mijn studies heb ik veel onderzoek gedaan naar anabolica en SARMS, verschillende medicijnen en andere (kruiden)supplementen en de voordelen hiervan.
Als mensen vragen hebben, kunnen ze me altijd bereiken via een berichtje of iets dergelijks, ik vind het fijn om mensen te helpen en vooral weg te houden van de verkeerde keuzes in dit toch wel gevaarlijke straatje van de krachttraining.

Dat was het wel denk ik voor nu! Ik hoop natuurlijk dat mensen er baad bij hebben en geïnteresseerd zijn.
Wellicht kan ik dan wat topics openen over de verschillende anabolica en hun functionele werking. Misschien ook over SARMS, omdat deze nog niet erg bekend zijn op dit forum zag ik.

Groeten,

HealthExpert
Hoi hallo en welkom
 
Een hele goede middag keiharde sporters!

In dit topic wil ik mij even kort voorstellen.

Reeds ben ik al jaren actief in de krachtsport en dus ook op dit forum. Nu heb ik mede door mijn kennis, scholing en ervaring besloten om het forum uit een educatief oogpunt te bewandelen.
Op dit moment heb ik twee universitaire studies afgerond op het gebied van gezondheidswetenschappen en vervolgens bio-farmaceutische wetenschappen.
Omdat er mede in de anabolen steroïden omgeving veel onduidelijkheden zijn die kunnen leiden tot (al dan niet extreme) gezondheidsschade en hormonale schade, wil ik graag mijn bijdrage leveren om hier wat informatie en educatie over te geven.

Mede door mijn interesse in krachttraining in de vrije tijd en mijn studies heb ik veel onderzoek gedaan naar anabolica en SARMS, verschillende medicijnen en andere (kruiden)supplementen en de voordelen hiervan.
Als mensen vragen hebben, kunnen ze me altijd bereiken via een berichtje of iets dergelijks, ik vind het fijn om mensen te helpen en vooral weg te houden van de verkeerde keuzes in dit toch wel gevaarlijke straatje van de krachttraining.

Dat was het wel denk ik voor nu! Ik hoop natuurlijk dat mensen er baad bij hebben en geïnteresseerd zijn.
Wellicht kan ik dan wat topics openen over de verschillende anabolica en hun functionele werking. Misschien ook over SARMS, omdat deze nog niet erg bekend zijn op dit forum zag ik.

Groeten,

HealthExpert
Wat bedoel je met kruidensupplementen. Edcysterone, turkeston, tribulus, maca, ashwaganda? Je leest er veel over maar echte onderzoeken die dat bewijzen, vind je niet.
 
Bijvoorbeeld ja! Als mensen het interessant vinden dan wil ik er wel een artikel over schrijven! Al deze supplementen hebben zijn werkzaamheid zeker bewezen namelijk.
 
Bijvoorbeeld ja! Als mensen het interessant vinden dan wil ik er wel een artikel over schrijven! Al deze supplementen hebben zijn werkzaamheid zeker bewezen namelijk.
Heb je een paar referenties, studies of ik weet niet wat om een kleine bevestiging te hebben dat je effectief bent wat je beweert te zijn?
Niet persoonlijk bedoeld maar er komen hier maandelijks soort van influencers voorbij die beweren de wijsheid te bezitten om vervolgens snel te verdwijnen.
 
Heb je een paar referenties, studies of ik weet niet wat om een kleine bevestiging te hebben dat je effectief bent wat je beweert te zijn?
Niet persoonlijk bedoeld maar er komen hier maandelijks soort van influencers voorbij die beweren de wijsheid te bezitten om vervolgens snel te verdwijnen.
Dit ja. Heb je publicaties of artikelen ergens?
 
Dit ja. Heb je publicaties of artikelen ergens?
Op dit moment heb ik enkel studies gelezen, boeken gelezen en wetenschappelijke onderzoeken gevolgd. Maar ik sta open voor een artikel hier op het forum.
Heb je een paar referenties, studies of ik weet niet wat om een kleine bevestiging te hebben dat je effectief bent wat je beweert te zijn?
Niet persoonlijk bedoeld maar er komen hier maandelijks soort van influencers voorbij die beweren de wijsheid te bezitten om vervolgens snel te verdwijnen.
Ik snap je punt zeker. Ik zal zorgen dat er binnenkort een bevestiging online komt zodat eventueel wantrouwen wordt weggenomen.
 
Dit was van korte duur
 
Back
Naar boven