AndroidHealthClinic

even voorstellen

Bezoekers in dit topic

VinnieGilly

Cool Novice
Lid geworden
11 okt 2022
Berichten
61
Waardering
47
Lengte
1m62
Hoi
Ik ben VinnieGilly, 31 jaar, vrouw, getrouwd en moeder van 2 kindjes van 1 en 3,5.
Sinds een tijdje ben ik aan het sporten in mijn homegym (van marktplaats en rogue scharrel ik het eea bij elkaar). Mijn doel is een gezond lichaam en lekker in mijn vel te zitten.
Ik zal vooral meelezen maar wie weet in de toekomst ook posten hier.
 
Welkom. Genoeg leesvoer hier qua training en voeding. Stel ook gerust je vragen. :)
Succes!
 
Welkom hier en succes met je doelen! Pics van de homegym? :D
 
Foto's komen er aan, moet ik het eerst opruimen :-P

Bedroom-gym:
Rogue wallmount squatrack monster lite
Rogue S68 barbell (ivm beperkte ruimte)
~150 kilo aan Rogue schijven
Turn ringen (voor de kinderen)
Fitness bal (voor de kinderen)
Bankje van een of ander goedkoop merk, word vervangen voor Rogue tzt
2 sets verstelbare dumbells (gaat 1 naar mijn broer)
Spinningfiets met magnetische weerstand (Fitbike race magnetic uit mn hoofd)
Blauwe weerstandsband van XXL Nutrition voor assisted pullups, wordt tzt aangevuld met een hele sets. Geweldige aanvulling in mijn homegym!
Natuurlijk ook: safety spotter arms, belt, belt voor weighted pullups (gebruik ik voor beltsquats), knee sleeves etc.

In de toekomst komt er ooit nog een landmine attachment en misschien een Ski-Erg, crashpads voor het deadliften.

Na een korte break ga ik het Stronglifts 5x5 regime weer oppakken. De vorige keer liep ik na een 10-tal weken vast omdat mijn voeding niet toereikend was: onvoldoende eiwit en calorieën. Nu ga ik daar goed op letten (2gr eiwit/kg lichaamsgewicht) en zorgen voor een goede planning en daar aan vasthouden.
 


O shit, ik zie dat de pussypad er nog op zat met het maken van de foto. Laten we maar even doen alsof die er niet zit, goed?
Nee maakt niet uit, zeker als je niet buff of vet bent, dan is zo n stang op je wervelkolom nergens goed voor. Ja een hernia.
Succes met je doelen.
 
Back
Naar boven