MuscleMeat

Even voorstellen

Bezoekers in dit topic

ben je natural ?
 
normale stackers afwisselen met stackers met ephedra/ephidrine (of zo iets)
 
ik gebruik net als iedere andere BB of fitness / figure atleet voedingssupplementen.

shake poedertjes, stackers, amino's, creatine, glutamine noem maar op, alles wat ze in de fitness-shop verkopen, staat bij mij in de keuken...
 
knappe prestatie

aan welke wedstrijd ga je deelnemen ? je hebt toch wel ergens een fototje liggen ik ben echt reuze benieuwd
 
het antwoord van weke wedstrijd weet ik ondertussen :D
 
Met een heel strak dieet/cardio regime is het wel degelijk mogelijk. Heb het zelf ook in korte tijd gedaan.

@Joyce: een aantal uur cardio per dag? Lieve schat je houdt zo geen enkele reserve over! Hoe ziet je schema voor komende 4 weken er uit als ik vragen mag.
 
Dani zei:
Met een heel strak dieet/cardio regime is het wel degelijk mogelijk. Heb het zelf ook in korte tijd gedaan.

@Joyce: een aantal uur cardio per dag? Lieve schat je houdt zo geen enkele reserve over! Hoe ziet je schema voor komende 4 weken er uit als ik vragen mag.

dani, maar je houdt me niet voor mogenlijk dat je in 1,5 jaar tijd natural zoveel massa aan kan zetten, afvallen wel maar niet tegelijkertijd zoveel massa aanzetten


Ik ben gaan fietsen naar mijn werk Dani, een uur heen uur terug lekker stevig tempo. zaterdag ga ik weer naar mijn begeleiding
 
ik heb telkens 6 weken massa getraind gevolgd door 4 weken cutten
in de 6 wkn massa natuurlijk ook op je voeding letten, dus dan niet vet% aankomen maar wel zwaarder worden.
in de 4 weken cutten, vvm massa gelijk proberen te houden door hoog in je eiwitten te zitten.
hoe dan ook, tot nu toe is het gelukt!
nu de laatste lootjes nog!
 
Kom maar op met een foto dan, want ben dan wel benieuwd hoe dat eruit ziet. Zoals Joyce zegt, afvallen van 30% naar 14% kan ik bets geloven, maar die massa erbij opbouwen niet. Tenzij je niet natural bent, want met chemische ondersteuning is natuurlijk een hoop mogelijk :D
 
stats zijn eeeerg mooi, en voor een vrouw denk ik de droom van.........dus kom maar op met die pics..want als dit zo zou zijn en dan clean...
je hebt een voedingsgoeroe??vertel vertel...want daar is iedereen altijd naar op zoek, de ultieme manier om voeding goed te krijgen,zodat het bij jou past.
dat is altijd een hele opgave, dus ik hoop ook dat je ergens een voedingsschema/trainingsschema hebt geplaatst of gaat plaatsen?
het is altijd erg tof om te zien dat mensen hun doel behalen en hoe ze dat doen, maar vooralsnog,vind ik het ook te mooi klinken om waar te zijn.
helemaal voor een vrouw, ben benieuwd.


adm/mod @ [Link niet meer beschikbaar] en fitnessnet.
 
kom er als spinningladie niet meer op...
 
Welkom... ben ook zeer benieuwd naar je foto's.
 
Back
Naar boven