XXL Nutrition

Even voorstellen

Bezoekers in dit topic

Purple

Freaky Bodybuilder
15 jaar lid
Waardering
0
......

Laatst bewerkt:
Interessant Debby, als je allerlei speciale tips wil die je nergens kan vinden, mag je mij altijd een PM sturen!! (zonder bijbedoelingen hoor!)
Groetjes en veel plezier op het board!

Originally posted by Purple
Hallo allemaal.
Ik ben Debby, 21 jaar, 1.70m, 52kg, en nog erg onervaren.

Ik ben ervan overtuigd dat er hier genoeg body-builders zijn die je wel willen helpen daar iets aan te doen, Debby!!

Welkom.. Veel succes met de training..

BTW OLi, je kan mis je pm's es ledigen.. Heb je al meerder pm's willen sturen, maar ze komen niet bij je binnen..

Waarmee helpen bedoel je...

Maar je mailbox is vol, waar ken ik je van dacht je???

Ach.... Hier gaan we :rolleyes:

Ik bedoelde je helpen met je work-outs. Ik herken je stats, is het mogelijk dat wij ooit eens een ....nou ja... leuke nacht gehad hebben samen?

Originally posted by Bracke
Welkom.. Veel succes met de training..

BTW OLi, je kan mis je pm's es ledigen.. Heb je al meerder pm's willen sturen, maar ze komen niet bij je binnen..

Is dat eigenlijk verplicht?? Ik krijg er zoveel dat het een beetje vervelend begint te worden, eigenlijk....

Originally posted by Olimantado

Ik bedoelde je helpen met je work-outs. Ik herken je stats, is het mogelijk dat wij ooit eens een ....nou ja... leuke nacht gehad hebben samen?

Neen Oli... Heb je dan niet opgelet?? Er staat een "F" naast Gender, de "F" van Female..

Wij een leuke nacht, mhmm... geen idee.

maar ja als je zelf pm's stuurt verwacht iedereen ze ook terug te kunnen sturen.

Heb je misschien uitleg nodig over hoe nu eigenlijk het internet werkt.

Maar zit na te denken over die leuke nacht, maar er komt niet veel in mij op.

Heb je misschien uitleg nodig over hoe nu eigenlijk het internet werkt.

Maar zit na te denken over die leuke nacht, maar er komt niet veel in mij op.

Het was mis gene vette..

Dan zal het een vergissing zijn.... of was je dronken ...... of was het de rohypnol....
Maar zal eerder inderdaad een vergissing zijn!

Hoi purple! welkom hier en suc6 met je doel! Leuk om weer es een vrouwtje erbij te hebben :)

Neen Oli... Heb je dan niet opgelet?? Er staat een "F" naast Gender, de "F" van Female..
:) LOL

Welkom Purple

Gelukkig zijn er toch een paar die het wel leuk vinden een meid op het forum te hebben...

Back
Naar boven