AndroidHealthClinic

Even voortstellen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

FarmerGains

Novice
Lid geworden
10 dec 2014
Berichten
9
Waardering
1
Lengte
1m84
Massa
94kg
Vetpercentage
14%
Hallo Dutchbodybuilding,

Allereerst wist ik niet zo goed waar ik me voor moest stellen en als dit überhaupt gewenst is.
Aangezien ik dit wel net zo netjes en fijn vind doe ik dat hier, dan weten jullie ook wie er spreekt.

Ik ben 20 jaar (bijna 21), studerend/werkend en gepassioneerd door bodybuilding.
Mijn trainingservaring is nog maar 1 jaar, maar ik heb een zeer degelijke kennis aan boord over trainen en voeding. Nee, niet uit een studie voeding oid maar allemaal kennis van mensen zoals jullie en zelf al veel geprobeerd.

Ik heb mij voordat ik begon met bodybuilden al enkele maanden flink ingelezen en ben dan ook direct met een zelf opgesteld en goed voedingsschema begonnen.
Het trainingsschema kreeg ik toen die tijd van een maat die ook uitgebreide kennis heeft.

Ik durf nu wel te zeggen dat ik gewoon een goed degelijk schema voor zowel voeding als training kan maken.

Ik vind massa aanzetten heel mooi maar wil dit gepaard met kracht, er is voor mij niets meer bruuts dan een heavy deadlift of een squat.

Ik ben een gigantische form bitch en zal geen oefening doen met een bad form, dat is bij mij altijd prio 1 geweest.
Mijn benchpress is slecht, maar mijn form is gewoon goed.

Ik zou graag binnen nu en 3 jaar het podium willen betreden en wel bij de enercup.

Mijn stats:
20 jaar
184 cm
+-93,8kg
14-16% vp(oeps)

1rm's:
Deadlift: 170kg(binnenkort toppen op 180:))
Squat 150kg(atg)
Benchpress 87,5kg


Ik hoop dat ik veel van jullie kan leren(vooral op aanstaand aas gebied) en dat er ook mensen zijn die van mij mogen leren, daar is kennis nu eenmaal voor.

Met vriendelijke groet,

FarmerGains.
 
Ik vind massa aanzetten heel mooi maar wil dit gepaard met kracht....

Massa aanzetten zonder kracht is ook een prestatie hoor !!!
Vlak dat niet uit !
 
Ik vind massa aanzetten heel mooi maar wil dit gepaard met kracht....

Massa aanzetten zonder kracht is ook een prestatie hoor !!!
Vlak dat niet uit !



Volgens mij begrijp je donders goed wat ik bedoel. ;)
Wordt er hier altijd zo welkom geheten?
 
Ja, niet op letten :)

Welkom ! en don't do drugs (please ?)
 
De gemiddelde DBB'er traint ook helemaal niet, om een beetje niveau te vinden moet je vaak goed zoeken.

Welkom hier overigens.
 
Ja, niet op letten :)

Welkom ! en don't do drugs (please ?)

Dankje. Nee dat is voor mij not done.
Af en toe een keer een pilsje is het enige wat er aan vervuiling in gaat.
Denk dat ik 1 keer per 4-6-8 weken ff in de kroeg zit met maten, drink dan zo'n 5 a 6 bier.

Oh you aint seen nothing yet.

Ik heb al enkele dingen gezien inderdaad haha. Be prepared.

De gemiddelde DBB'er traint ook helemaal niet, om een beetje niveau te vinden moet je vaak goed zoeken.

Welkom hier overigens.

Mmmmm, raar dat zulke mensen dan toch op zo'n forum komen kwallen. De serieuzere mensen pik je er gauw genoeg uit denk ik.

Dankje Ectoforce.
 
Welkom :)

Overigens moet je ectoforce niet zo serieus nemen hoor, hij traint dan wel, maar de naam pipo de clown zou hem niet misstaan als alias :D
 
Welkom :)

Overigens moet je ectoforce niet zo serieus nemen hoor, hij traint dan wel, maar de naam pipo de clown zou hem niet misstaan als alias :D

Dankje.

Gehehe, zo te zien is hij een 34 jarige man van 2m bij 124kg...
Een gewaagde uitspraak ;P

---------- Toegevoegd om 07:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:46 ----------

Okay, okay dat was niet superaardig.
Mijn excuses :o

Welkom ;)


Maakt niet uit :)

Dankje.
 
Welcome, thanx voor je sportiviteit.
Succes met je doelen !
 
Welkom :)

Overigens moet je ectoforce niet zo serieus nemen hoor, hij traint dan wel, maar de naam pipo de clown zou hem niet misstaan als alias :D
Die heb ik nog niet eerder gehoord! Sta toch wel bekend om mijn serieuze en vooral positieve bijdrage aan dit forum En natuurlijk altijd aardig tegen iedereen .
 
Back
Naar boven