XXL Nutrition

eventjes geen benen trainen?

Users who are viewing this thread

killerbee

Competitive Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
24 mrt 2006
Lengte
1m82
Massa
92kg
Ik overweeg om even te stoppen met mijn benen te trainen en wat (hard)te lopen in de plaats.Waarom?Mijn benen lopen gewoon te sterk voor op mijn ub,ik krijg nogal veel het commentaar dat mijn benen té zijn,het lijkt ook bijna of ik een (huge)vrouwenreet krijg:eek:(heb er wel wat aanleg voor,zit nl wat in de familie:o)
Benen meten rond de 64-65 cm,mss niet gigantisch in bb normen,maar toch ,het valt op .:rolleyes:
Wat vinden jullie dat ik moet doen?(kom niet af met"post foto's"enzo;)
En nee ,ik ben niet te lui om benen te trainen;)Kuiten zou ik dan uiteraard wel blijven trainen.

victormor

Ripped Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
30 dec 2005
Lengte
1m77
wat valt het me op dat er op eens veel mensen zijn met voorliggende benen :roflol:

deurklink

Ripped Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
1 mrt 2005
Ga dan wat hoger in reps trainen, is altijd nog beter als helemaal niet trainen.

IJSer

Freaky Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
26 jun 2006
omg 64-65cm benen en dan stoppen met benen trainen :haha: :roflol:

dave7777

Competitive Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
7 aug 2006
64cm @ 1.82m woo huge zeg!

Anoniem8600

Huge Freak
+15 jaar member
Lid geworden
14 okt 2004
Lengte
1m76
Massa
101kg
Vetpercentage
11%
Ach gozer gewoon geen benen trainen dan. Lekker boeiend zolang ze niet achterlopen :D

SanderM

Huge Freak
+10 jaar member
Lid geworden
20 feb 2006
65cm benen huge? ga squatten vrind.
het valt op omdat om je heen niemand anders squat. als het zo erg is post je maar een foto.

en so what als je benen voor lopen? wat is dat toch de laatste tijd?? als biceps voorlopen zie je geen topics "een tijdje geen biceps meer trainen???"

OP
K

killerbee

Competitive Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
24 mrt 2006
Lengte
1m82
Massa
92kg
65cm benen huge? ga squatten vrind.
het valt op omdat om je heen niemand anders squat. als het zo erg is post je maar een foto.

en so what als je benen voor lopen? wat is dat toch de laatste tijd?? als biceps voorlopen zie je geen topics "een tijdje geen biceps meer trainen???"

mss is het dat wel:o Maar dat gezaag dat ze afschuwelijk worden is toch wel behoorlijk irritant moet ik zeggen:D Benen verder blijven trainen dus :p

*Zippie*

Ripped Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
2 jun 2005
Lengte
1m72
Massa
81kg
OP
K

killerbee

Competitive Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
24 mrt 2006
Lengte
1m82
Massa
92kg
benen zijn hier blijkbaar een gevoelig onderwerp :angstig:

Cyan

Huge Freak
+15 jaar member
Lid geworden
16 mrt 2005
Je bent 1 meter 82 en je hebt 62 cm benen Is niet echt 'huge' hoor.

En idd, benen is een gevoelig onderwerp. Benen niet trainen is sociale zelfmoord op DBB. Maar ergens ook wel terecht. Waarom zou je 50% van je lichaam negeren ?
We geven een spiergroep wat minder aandacht, dat is wat anders dan je onderlichaam niet trainen.
Je zou beter nadruk leggen op je bovenlichaam door dat in het begin van je schema te steken.

MMN

Ripped Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
22 mrt 2006
Lengte
1m89
Massa
97kg
Vetpercentage
15%
te erg dit bij het lezen van de titel van dit topic dacht ik dat het een geintje was:angstig:

Xto

Freaky Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
9 jun 2006
Lengte
1m82
Lol...als je je gaat aan trekken van de buitenwereld omdat mensen in je omgeving het niet mooi vinden ..... je traint toch voor je zelf of niet dan? of je familie of omgeving dat nou mooi vind of niet kan jou toch geen reet intereseren? Als ik in mijn omgeving moest gaan opnoemen wat ik allemaal lelijk vond ben ik over 10 jaar nog bezig...en ten tweede...als ik zeg tegen die lui dat ze een dikke vette pens hebben boeit het ze toch ook nix...

Gewoon laten lullen en doorknallen!

Cyan

Huge Freak
+15 jaar member
Lid geworden
16 mrt 2005
Ik trek me voorturend aan wat de buitenwereld van mij denkt. Anders ging ik in een roze tutu de ymca zingen op de brusselse ring.

18fitie

Huge Freak
+15 jaar member
Lid geworden
1 jul 2005
:roflol:

wat valt het me op dat er op eens veel mensen zijn met voorliggende benen :roflol:
idd ik ben nog nooit irl een kerel tegen gekomen waar zijn lb voorloopt en hier op het forum lopen er wel heel veel rond :D

mss is het dat wel:o Maar dat gezaag dat ze afschuwelijk worden is toch wel behoorlijk irritant moet ik zeggen:D Benen verder blijven trainen dus :p
who cares

Lol...als je je gaat aan trekken van de buitenwereld omdat mensen in je omgeving het niet mooi vinden ..... je traint toch voor je zelf of niet dan? of je familie of omgeving dat nou mooi vind of niet kan jou toch geen reet intereseren? Als ik in mijn omgeving moest gaan opnoemen wat ik allemaal lelijk vond ben ik over 10 jaar nog bezig...en ten tweede...als ik zeg tegen die lui dat ze een dikke vette pens hebben boeit het ze toch ook nix...
Gewoon laten lullen en doorknallen!
true

Mugje

Under the bar
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
13 apr 2003
Ach wat een onzinnige reactie's weer. Als die jongen zijn benen te groot vind dan mag hij zelf weten of hij ze traint of niet. Ik ontwikkel ook vrij snel zware benen. Ik SQ nu ook niet meer en pak ze nog maar heel lichtjes aan (sprongetjes etc.) Vooral als je wedstrijden wilt gaan doen moet je zorgen dat het allemaal in verhouding zit.

Naar boven