Fitness Seller

eventjes geen benen trainen? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

het is een breezer boy en zoekt een excuuse om niet zijn benen te traine om juist zijn bicepstjes te trainen
 
het is een breezer boy en zoekt een excuuse om niet zijn benen te traine om juist zijn bicepstjes te trainen

Mss eventjes vermelden ,maar ik train liever benen dan biceps;)
Ik wist dat er zo'n onzinnige reactie zou komen:rolleyes:
 
Niet mieten en benen blijven trainen.
 
Ach wat een onzinnige reactie's weer. Als die jongen zijn benen te groot vind dan mag hij zelf weten of hij ze traint of niet. Ik ontwikkel ook vrij snel zware benen. Ik SQ nu ook niet meer en pak ze nog maar heel lichtjes aan (sprongetjes etc.) Vooral als je wedstrijden wilt gaan doen moet je zorgen dat het allemaal in verhouding zit.

sprongetjes :roflol:
 
Wat een onzin idd, je moet je sterke punten niet zwakker gaan maken. Door squatten en op naar de 100 cm benen!
 
je zegt zelfs het antwoord al, je benen minder trainen tot je bovenlichaam bijtrekt. Niet zo lelijk al stalpoten met een ectolichaam erboven.

Laat ze hier maar zeiken
 
Als ze echt zo hard uitzetten ten opzichte van je upper body zou ik opteren voor afbouwen als je gebrand bent op een vergelijkbare verhouding met je lower body. Let wel op, laat je niet beïnvloeden door je naaste omgeving. Grijp maar pas in wanneer jij over je eigen lichaam uitmaakt dat het anders moet.
 
Jij zeurt regelmatig over achterliggende borst, dan weer dat. Nu is het te ver vooliggende benen, wat maakt het uit dat ze in verhouding 3 cm voor lopen? Als je biceps 45 cm is en een wheels 65 stop je toch ook niet met het trainen van je biceps.

Gewoon trainen, des te eerder heb jij je droombenen, tenminste als dat groter als 65cm is.
 
Als jij je benen zelf TE groot vindt moet je lekker stoppen.
 
Ik overweeg om even te stoppen met mijn benen te trainen en wat (hard)te lopen in de plaats.Waarom?Mijn benen lopen gewoon te sterk voor op mijn ub,ik krijg nogal veel het commentaar dat mijn benen té zijn,het lijkt ook bijna of ik een (huge)vrouwenreet krijg:eek:(heb er wel wat aanleg voor,zit nl wat in de familie:o)
Benen meten rond de 64-65 cm,mss niet gigantisch in bb normen,maar toch ,het valt op .:rolleyes:
Wat vinden jullie dat ik moet doen?(kom niet af met"post foto's"enzo;)
En nee ,ik ben niet te lui om benen te trainen;)Kuiten zou ik dan uiteraard wel blijven trainen.

Anders ga je je UB even keihard trainen! Ik zit eigenlijk in hetzelfde schuitje volgens me spiegel, maar ga gewoon door met de benen trainen op hypertrofie omdat ik toch nog wel van plan ben om ff door te groeien.
Persoonlijk motiveerd het me alleen maar om de aanhangsels aan me bovenlichaam harder aan te pakken:cool:

Tijdelijk je benen niet trainen vind ik het domste wat je kan doen.
Je kan natuurlijk kiezen om je benen op onderhoud, of iig niet gericht op spiergroei te trainen. Welke keuze verstandig is hangt natuurlijk ook van je (uiteindelijke) doelen af. Ik zou het alleen doen als je vind dat je enkel en alleen je bovenlichaam moet bij trekken om je ultieme doel te halen. Anders is het imo een beetje loos. Zou persoonlijk niet tijdelijk het benen trainen helemaal stopzetten.

Dit onderwerp is erg moeilijk bespreekbaar op dbb, omdat vele personen hier hun persoonlijke doelen ook automatisch aan anderen toeschrijven.
 
Laatst bewerkt:
Ik overweeg om even te stoppen met mijn benen te trainen en wat (hard)te lopen in de plaats.Waarom?Mijn benen lopen gewoon te sterk voor op mijn ub,ik krijg nogal veel het commentaar dat mijn benen té zijn,het lijkt ook bijna of ik een (huge)vrouwenreet krijg:eek:(heb er wel wat aanleg voor,zit nl wat in de familie:o)
Benen meten rond de 64-65 cm,mss niet gigantisch in bb normen,maar toch ,het valt op .:rolleyes:
Wat vinden jullie dat ik moet doen?(kom niet af met"post foto's"enzo;)
En nee ,ik ben niet te lui om benen te trainen;)Kuiten zou ik dan uiteraard wel blijven trainen.

je kunt gewoon een halv jaar iets terug zakken in gewicht (bv normaal squat 100 kilo , nu 80)helemaal niet trainen zou niet goed zijn denk ik.
 
benen zijn hier blijkbaar een gevoelig onderwerp :angstig:

als je geen benen traint gaat iedereen dom praten.niet omdat ze het allemaal erg vinden maar ze nemen het van een ander op en willen graag bij de groep horen.als jij een tijdje stopt of minder zwaar door blijft trainen om je bovenlichaam wat beter te krijgen is dat toch geen probleem.;)
 
ieder zn ding. als jij ze even niet wil trainen dan doe je dat toch gewoon? waarom zou je het hier vragen.
 
als je geen benen traint gaat iedereen dom praten.niet omdat ze het allemaal erg vinden maar ze nemen het van een ander op en willen graag bij de groep horen.als jij een tijdje stopt of minder zwaar door blijft trainen om je bovenlichaam wat beter te krijgen is dat toch geen probleem.;)

Als je traint, train dan je hele lichaam. Er bestaat imo geen reden om helemaal geen benen te trainen. Ga dan lekker op onderhoud trainen.
 
Als je traint, train dan je hele lichaam. Er bestaat imo geen reden om helemaal geen benen te trainen. Ga dan lekker op onderhoud trainen.

ik zou zeggen tegen iedereen.maak je druk over je eigen benen en niet over die van een ander.er zijn genoeg die alleen dit of alleen dat trainen.om dan zo achterlijk te reageren.... het lijken wel jumpers hier.de een zegt dit en de ander zegt hetzelfde om ook bij de grote groep te horen die benen niet trainen niet vinden kunnen.:roflol:
 
het gaat er idd niet om dat ik mijn benen huge vind,het gaat gewoon om de verhouding tot m'n ub,maar hoe dan ook,ik blijf benen verder trainen;)
Een groot bovenlichaam met dunne pootjes vind ik er trouwens ook niet uitzien.
 
Back
Naar boven