MuscleMeat

Eventjes rondkijken

  • Topic starter KaiY
  • Startdatum
  • Reacties 5
  • Weergaven 522
  • Volgers 3

Bezoekers in dit topic

KaiY

Novice
Lid geworden
28 mrt 2019
Berichten
1
Waardering
0
Lengte
1m75
Hallo, ik ben Kai, aangenaam!
Waarom ik me hier heb geregistreerd? Ik wil hier op het forum rondkijken, informatie vergaren, en wellicht ook advies vragen aan mede forumleden.

Wat info over mij:
28 jaar oud
175cm, gewicht 63-73kg
5x per week sportschool
voedingsschema, 1 cheat meal per week

Ruim een jaar geleden had ik me ingeschreven bij de Flexchallenge en begon het bodybuilding avontuur met als hoogtepunt de SAP-cup in de MAP-C klasse.
Het doel was om er te staan, podiumplek zou het sowieso niet worden. Want slechts een jaartje trainen en diëten gaat dan niet genoeg zijn. =p
Ik stond er droog, maar ik merkte dat ik t.o.v. de concurrentie vrijwel de kleinste was. Dat ik twee weken te laat met cardio was begonnen en een inhaalslag heb moeten maken, en dat het carb-loaden voor geen meter lukte, hielp mijn massa ook niet echt. Gelukkig toch nog een respectabele 9de plek gehaald en kan ik redelijk tevreden terugkijken.

Na de wedstrijd terug aan het dieet, en het dieet aangepast. Ook mijn trainingsschema heb ik onder handen genomen, stukken beter dan de standaard schema's die ze geven bij de Flexchallenge. Hopelijk zal het rondneuzen en adviesvragen hier op het forum mijn dieet en trainingsschema effectiever en efficiënter maken.

Over een week of twee is het einde van mijn clean bulk en wordt het tijd om te cutten voor de zomer.
Misschien in 2020 weer mee doen aan een wedstrijd. Maar eerst veel meer groeien! Des te meer omdat ik naar classic wil overschakelen; ik werd voor gek verklaard om MAP te blijven doen terwijl mijn benen de sterkste punt zijn. (en er is minder concurrentie =p)

Tot in de fora!

Sportieve groet
Kai
 
Welkom! Foto’s?
 
Was de wedstrijd ervaring leuk?
Ik droom ook van eens een wedstrijd te doen maar veel angst om af te gaan.
Je komt als iemand met passie voor de sport over, succes.
 
Back
Naar boven