MuscleMeat

Ever increasing BUIK!!

Users who are viewing this thread

Tjooky

Freaky Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
16 jun 2007
Gasten ik heb echt ff dringend advies nodig!!

sinds ik me aan een goed eetschema hou gaat (ging) het groeien lekker en gestaag. Het probleem is nu me buik. Hij lijkt met de dag op te blazen als een ballon!!! Ik heb me voedingsschema erop aangepast en zit nu op onderhoud in de KH en vetten. Eet veel eiwitten en hou alles clean.

Het rare is ook dat ik de laatste 3 weken (ondanks gewoon 3 keer FullBody pw) ik geen gewicht ben aangekomen. Alleen me buik blijft wel groeien. Kijk ik wordt overal een beetje steviger maar dat was ook mijn doel, maar die buik :S wie helpt me??

Wat doe ik fout????

KaLe

Mommy's little monster
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
8 okt 2002
Lengte
1m69
Massa
95kg
Blijkbaar eet je teveel. Eet net boven onderhoud en zet langzaam gewicht aan, dat zal dan ook kwalitatieve massa zijn. Niet teveel op kilo's kijken. Doe 2-3 keer per week een cardio sessie erbij om je vet% stabiel te houden. Voor je conditie/herstel is cardio ook goed (sneller herstel = betere progressie).

OP
T

Tjooky

Freaky Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
16 jun 2007
Maar hoe kan het dan dat ik al 3 weken gene gewciht meer aankom??
Heb me voedingsschema al 2 keer aangepast (minder KH) en zit nu zeker op of onder onderhoud...

snap er nix meer van:(

Tjibbe

Competitive Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
16 jun 2003
Ik heb zelf nu een opgeblazen buik door het bulken, veel vet zit er niet op. Is dat het niet, gewoon dat je buik is opgezet???

OP
T

Tjooky

Freaky Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
16 jun 2007
na er is ook wel een aardig zwembandje ana het ontstaan hoor:P Maar zal er ook wel aan liggen dat ie is opgezet ja.

Hoe kan ik em weer leeg laten lopen dan?

KaLe

Mommy's little monster
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
8 okt 2002
Lengte
1m69
Massa
95kg
Je zegt op 20% te staan. Dat is hoog! Vergeet niet dat je steeds moeilijker gaint met een hoog vet%..

OP
T

Tjooky

Freaky Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
16 jun 2007
Je zegt op 20% te staan. Dat is hoog! Vergeet niet dat je steeds moeilijker gaint met een hoog vet%..

Hm ja dat zegt de digitale weegschaal... ik weet niet tot in hoeverre ik deze kan vertrouwen?!

override

Ripped Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
28 mei 2007
Lengte
1m79
Massa
94kg
Drink je niet toevallig veel ?

ik heb zelf altijd dat als ik veel drink dat ik savonds echt dik een buikje heb terwijl het sochtends normaal is

OP
T

Tjooky

Freaky Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
16 jun 2007
drink wel 3 liter water per dag ja

alcohol heel af en toe ... ok alleen in het weekend:P

das af en toe toch? :P

KaLe

Mommy's little monster
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
8 okt 2002
Lengte
1m69
Massa
95kg
Hm ja dat zegt de digitale weegschaal... ik weet niet tot in hoeverre ik deze kan vertrouwen?!

Niet!

drink wel 3 liter water per dag ja

alcohol heel af en toe ... ok alleen in het weekend:P

das af en toe toch? :P

ja :D Wat betreft het water drinken. Wat is je kcal inname? Hou rekening met minimaal 1liter per 1000kcal.

boforli

Huge Freak
+10 jaar member
Lid geworden
17 mei 2006

ik heb er ook zo 1 maar dat ding klopt van geen kanten ,mmargoed dat ik hem gratis gekregen heb :)

OP
T

Tjooky

Freaky Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
16 jun 2007
Niet!

ja :D Wat betreft het water drinken. Wat is je kcal inname? Hou rekening met minimaal 1liter per 1000kcal.

Volgens me laatste berekeningen zit ik op 3000 ckal met een behoefte van 2850...

maja boeie trouwens verder, ik pas niet meer in me kleren das alles. En mijn vriendin schrikt een beetje van me buik:P

Naar boven