XXL Nutrition

Reset to Factory Default, but back on track! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Niet gelogd (weinig tijd), maar gisteren en vandaag wel getraind.

Gisteren meer dan 2 uur :cool: (1 uur 55 minuten kracht, 15 minuten cardio):
Paused Bench Press (met hulp van spotter):
WU 20-40-60-80 kg
1 x 8 x 90 kg
3 x 6 x 100 kg (nr 5 en 6 met hulp van spotter)
1 x 3 x 110 kg zelfstandig, de 4e was het echt leeg, dropset stuk of 8 x 80 kg

Incline DB Press:
30 - 32 - 34 - 34 - 38 - 38 kg, dropset 28 kg en setje pushups

Verder nog een hele rits aan oefeningen, weet de gewichten niet meer (4-5 sets):
One-Arm Standing DB Shoulder Press
Machine Shoulder Press (Plate Loaded)
Machine Flyes
Front Raise ss Side Raise
Dips
(verzwaard tussen 2 bankjes, dropsets tot falen)
Cable Rope Overhead Triceps Extension ss Triceps Pushdown

Vandaag Pulltraining:
Gironda Sternum Pull-Ups (semi-supinated) (5 sets)
T-Bar Rows
Behind the Neck Lat Pulldowns
One-Arm Cable Rows
(Seated)
Straight Arm Cable Rope Pulldowns (Kneeling, met hold)
Bent-Over Lateral Raise (Cable)
Smith Shrugs
Preacher Curl
(breed en smal)
Hercules Curl
Cable Rope Hammer Curl


1 uur 30 minuten + 27 minuten hardlopen (5 minuten; 2,5 km heen, 2,5 km terug)

Morgen naar Frankrijk voor het werk, kan daar waarschijnlijk niet trainen (hooguit 's ochtends vroeg hardlopen). Morgenochtend vroeg naar de gym voordat ik het vliegtuig pak :D. Donderdag in de middag terug, dus kan ik weer trainen. Dinsdag en woensdag wordt dan waarschijnlijk 2x enkel hardlopen. Meal geprept voor morgen, dus enkel woensdag en donderdag mee uit eten met m'n collega's.
 
Stevige paused benches man! Flinke trainingen ook verder..2uur krachttraining...pre-workoutje genomen? ;)
 
Veel plezier in Frankrijk kerel. Wat ga je precies doen als ik vragen mag? :)
 
Stevige paused benches man! Flinke trainingen ook verder..2uur krachttraining...pre-workoutje genomen? ;)
Ja, jack3d, had een weekje zonder getraind. Ik moet zeggen dat k niet heel veel verschil merk met enkel cafeïne.
Veel plezier in Frankrijk kerel. Wat ga je precies doen als ik vragen mag? :)
Werk, vergadering/contractonderhandelingen.

Vanochtend legs+abs.
Squat 1x5x90, 2x5x100, 1x5x105, 2x5x110 kg. Verder leg press, leg curl, leg extension, calves, abs, backward lunges. Nu onderweg, dus daarom ff kort.
 
Succes in dat geval. Ondertussen wel genieten van het lekkere eten daar, haha :thumb:!
 
  • Like
Waarderingen: BB_
BB_ : niet tevreden over PWO Jack3d dan? Ik heb er een sample van liggen, binnenkort eens proberen :)
 
BB_ : niet tevreden over PWO Jack3d dan? Ik heb er een sample van liggen, binnenkort eens proberen :)
Ligt eraan of het de nieuwe of oude versie is..

Oud = top

Nieuw = niet top*

* lees: waardeloos
 


Gisteren 2600 kcals. Vandaag/morgen wat minder strikt. Vanochtned vroeg 10 km hardgelopen, daarna lekker ontbeten. Scrambled eggs, magere yoghurt met fruit en hazelnoten, 1 snee bruin brood, 2 plakken ham. Was prima :D.

Vanmiddag koud lopend buffet, voornamelijk veel groenten en vis. Geen vlees gepakt. Was goed en gezond :D. Van de Cafe gourmand enkel de koffie genomen, soesje, chococake etc. laten liggen :). Vanavond uit eten, heb trek. Nu nog in vergadering.
 
Gisteren 2600 kcals. Vandaag/morgen wat minder strikt. Vanochtned vroeg 10 km hardgelopen, daarna lekker ontbeten. Scrambled eggs, magere yoghurt met fruit en hazelnoten, 1 snee bruin brood, 2 plakken ham. Was prima :D.

Vanmiddag koud lopend buffet, voornamelijk veel groenten en vis. Geen vlees gepakt. Was goed en gezond :D. Van de Cafe gourmand enkel de koffie genomen, soesje, chococake etc. laten liggen :). Vanavond uit eten, heb trek. Nu nog in vergadering.
Respect voor die toewijding hoor! Ik zou het niet (meer) kunnen..
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Gisteren 2600 kcals. Vandaag/morgen wat minder strikt. Vanochtned vroeg 10 km hardgelopen, daarna lekker ontbeten. Scrambled eggs, magere yoghurt met fruit en hazelnoten, 1 snee bruin brood, 2 plakken ham. Was prima :D.

Vanmiddag koud lopend buffet, voornamelijk veel groenten en vis. Geen vlees gepakt. Was goed en gezond :D. Van de Cafe gourmand enkel de koffie genomen, soesje, chococake etc. laten liggen :). Vanavond uit eten, heb trek. Nu nog in vergadering.

Hahah dbb'en tijdens vergadering ;)
Nee netjes man die toewijding.
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Doe jezelf niet tekort zou ik zeggen. :)
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Respect voor die toewijding hoor! Ik zou het niet (meer) kunnen..
Gezond kan ook lekker zijn, prima gegeten.

Hahah dbb'en tijdens vergadering ;)
Nee netjes man die toewijding.
Het was even niet boeiend en geen roamingkosten meer. :)
Doe jezelf niet tekort zou ik zeggen. :)
Er wordt ook wel lekker gegeten hoor! Soms mag het wel ff. Indiaas:
IMG_20170829_202053.jpg

IMG_20170829_200723.jpg
 
Even een paar dagen niet gelogd. Ik was dus op pad voor het werk tot donderdag. Woensdag uit eten geweest met collega's, bij een pizzeria die goed was volgens een Nederlandse collega die in Frankrijk werkt. Ik had pasta met kip, room en champignons drool:. Was een grote portie, maar overdag niet veel gegeten en flink trek (in de ochtend nog 11,5 km hardlopen, om 06:30 uur voor aanvang van het werk). Donderdagmiddag weer thuis. Ik had in Frankrijk netjes clean en binnen onderhoud gegeten, maar gek genoeg kreeg ik echt een eetaanval/binge donderdag toen ik thuiskwam. Heel veel gegeten, echt van alles uit de kast en koelkast getrokken, zonder dat ik er nou echt van genoot. Avondeten daarom maar overgeslagen; ik voelde me toen echt even k*t. Vooral omdat ik in het buitenland moeite deed om gezond en clean te blijven eten en het toetje liet staan en drank afsloeg, en dan kom ik thuis en dan ga ik mezelf vol vreten. Donderdagavond wel weer getraind, dat ging op zich goed. Ik wilde eens wat anders, dus 10x10 getraind op de compounds + paar isolatie-oefeningen 3-4 sets (soort van German Volume Training, maar dan geen supersets).

Push:
Benchpress: 10 x 90 kg
OHP: 10 x 50 kg
Dips dropsets (tussen 2 bankjes, BW+60/40/20/0 kg, 4 sets (1 set = complete dropset ieder gewicht tot falen))
DB Flyes: 4 sets
DB Front Raises ss Side Raises: 4 sets
Triceps Cable Rope Pushdowns ss Cable Rope Overhead Triceps Extensions: 3 sets

Vrijdag wederom, nu Pull:
Lat Pulldown: 10 x 77 kg
T-Bar Row (Plate Loaded): 10 x 50 kg (of was het nou 55?)
Straight Arm Lat Pulldowns: 4 sets
Preacher Curl: 4 sets
Cable Hammer Curl: 4 sets
DB Curl: 3 sets
Smith Shrugs: 4 sets

Vrijdag wat minder gegeten, voelde me toen weer helemaal goed :D.

Zaterdagochtend ben ik naar Fox Gym geweest, waar ik een afspraak had met m'n coach. Trainings- en voedingsschema gekregen, clean bulken. Komende weken houd ik de kcals nog enigszins laag, want eind v/d maand begint mijn vakantie (eindelijk, 1e dit jaar) en begin oktober naar Spanje. Dan wil ik er uiteraard nog ripped bij staan :cool:.

Ik zal niet al m'n trainingen meer posten, ook omdat mijn schema iets tussen mij en mijn coach is. Gisteren bij Fox direct aan de slag gegaan met mijn schema. Benen getraind, was heerlijk. Ik kan in ieder geval zeggen dat ik 5x5 heb gesquat; ik hoop komende maanden flink progressie op de compounds te boeken. Met moeite 110 kg gehaald, dus dat is nu de baseline.
De nieuwe Fox Gym is echt geweldig, meer en betere apparaten dan in de gyms waar ik normaal gesproken train, goeie sfeer, relaxte mensen en muziek. Vandaag weer 'gewoon' bij de F4F om de hoek getraind. Schouders + triceps + abs.
 
Wat was dat nou die binge? :grumble:
Ik ben benieuwd wat die coaching je gaat brengen, zou daar zelf te eigenwijs voor zijn .... Succes iig.
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Tja..als je maar lang genoeg in een flink deficit zit komt er vanzelf een moment dat zo'n binge gebeurt.

Gewoon weer herpakken en niet van wakkerliggen:marvin:
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Back
Naar boven