XXL Nutrition

Reset to Factory Default, but back on track!

Bezoekers in dit topic

Ken dat... is me al eerder gezegd ook... :sad:
Ik zou willen dat ik een oplossing wist... Als er een wonderpil zou zijn kom maar op!!! :D
Maar we bikkelen door en jij ook!

Training gaat lekker zo te horen en je foodzzz zagen er lekker uit! Krijg er honger van. :D
Wanneer ging je ook alweer weg? en waarheen? Lekker genieten van de vrijheid en lekker eten :eating:
Normaal gesproken zou ik zeggen: meer eten; maar ik weet dat jij al 4000 kcals eet en het principe "kcals in - kcals out" gaat in jou geval niet helemaal op.

Ik ga 7 oktober weg, Zuid-Spanje, 8 dagen maar hoor, dus wel even lekker genieten. Over 2 weken begint mijn vakantie al, eerst gewoon thuis.
 
Denk dat ik toch ergens iets moet doen... Ik blijf gewoon nog altijd leuren om tips :D
Maar dan wel gluten en lactose vrij. ;)

Heerlijk! Lekker genieten! Met een beetje mazzel ga ik nog een paar dagen naar Lissabon... vlak daarvoor. Hoop alleen dat ik dan wat opgeknapt ben. :)
Maar zuid Spanje is mooi. Welke omgeving ga je heen?
 
Vandaag echt gemarvind. 25jarig huwelijk van oom en tante. BBQ: 2 borden met salade en 2 kipsate, 1 hamburger, 1 kleine sparerib, 1 lamskotelet, 1 worstje, saus, broodje met kruidenboter en pesto. 2 borden toetje met 1 chocoladesoesje, flensjes, klein stukje tiramisu en 1 bolletje ijs, stukje ijstaart, slagroom, chocola'tje, fruit. 1 glas wijn; verder light frisdrank ;). Kcals: geen idee. Tot aan avondeten maar 1100 kcals, dus had wat ruimte. De hele week netjes gegeten, dus deze cheat was toegestaan :D.

Denk dat ik toch ergens iets moet doen... Ik blijf gewoon nog altijd leuren om tips :D
Maar dan wel gluten en lactose vrij. ;)

Heerlijk! Lekker genieten! Met een beetje mazzel ga ik nog een paar dagen naar Lissabon... vlak daarvoor. Hoop alleen dat ik dan wat opgeknapt ben. :)
Maar zuid Spanje is mooi. Welke omgeving ga je heen?
Islantilla, moet nog even kijken wat ik in de buurt ga bekijken, schijnt inderdaad mooi te zijn. Ik zit vlakbij de grens met Portugal.
Ik hoop dat het beter gaat, Lissabon lijkt mij zeker mooi!
 
Ik had geen pics genomen van de BBQ, maar hij was goed en het desertbuffet was zeker marvinwaardig!

Gisteren een dagje 2400 kcal om te compenseren en vandaag weer 2700 kcal.

Ondanks dat ik minder log, blijf ik dagelijks trainen. Zondag benen + buik getraind en gisteren schouders + triceps, ging weer lekker; na de kracht nog 25 minuten crosstrainer voor de extra verbranding na de cheat:D. Krachttrainingen altijd tussen 1 uur 10 minuten en 1 uur 30 minuten, aardig wat volume. Ik begin mijn training met een compound op 5x5, gevolgd door oefeningen hoger in de reps (10 tot 20 reps).

Dit zijn mijn huidige stats op 5x5:
- Squat: 110 kg
- Deadlift: 150 kg
- Bench Press: 110 kg
- Overhead Press: 60 kg
Ik ga proberen elke week of elke 2 weken te plussen; nu zal dat nog wel lastig gaan, maar als ik na mijn vakantie ga bulken, moet dat wel lukken.

Vandaag even geen krachttraining, maar na de buien 11,5 km hardgelopen :); de zon kwam zelfs weer door :cool:.
 
Islantilla, moet nog even kijken wat ik in de buurt ga bekijken, schijnt inderdaad mooi te zijn. Ik zit vlakbij de grens met Portugal.
Ik hoop dat het beter gaat, Lissabon lijkt mij zeker mooi!
Dat klinkt goed! :)
Ik heb iig zin in Lissabon. :D
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Dat klinkt goed! :)
Ik heb iig zin in Lissabon. :D
Mooi, lijkt me echt een mooie stad; geniet ervan!

Vandaag Rug (+ abs) getraind. Weinig energie toen ik begon, maar had maar weer eens een PWO genomen. Misschien ook omdat ik niet al te veel had gegeten. De PWO deed in ieder geval zijn werk. Begonnen met deadlifts: 5x5 x 155 kg :D. Vorige week nog 150 kg, dus dat is mooi. Het was wel echt net aan. Komt na mijn laatste set één van die medewerksters naar mij toelopen (ik train met harde muziek op, dus deed mijn oortjes af): "Je hoort het misschien zelf niet, maar je laat die gewichten behoorlijk hard op de grond petsen. Andere mensen hebben hier last van, zou je dit misschien niet meer willen doen?" Ik stond nog mijn tong op de grond te hijgen en bij te komen, en mompelde zoiets dat ik 'erop zou letten'. Man, daar kan ik toch niets mee. Ik gebruik altijd rubberen matjes, maar we zijn toch in de gym, niet in de kerk. Het was bij de Fit 4 Free trouwens. Volgende keer 160 kg proberen.

Verder veel row-oefeningen, Lat Pulldowns, Pull-ups, shrugs en buik.

Nu Feyenoord kijken; helaas al 0-3 (achter). :(
 
Ik heb al even niet gelogd, wat minder motivatie en tijd om te loggen gehad. Maar heb nu vakantie (al een week) en nog 2 weken te gaan; mijn eerste vakantie dit jaar :D.

Afgelopen week nog lichtjes doorgecut; volgende week zaterdag naar Spanje. Afgelopen dagen wat meer IIFIYM gegeten en IF, dus eind v/d ochtend trianen op een lege maag en pas daarna, in de middag, begon mijn eetwindow. Tijdens de training is het lekker leeggaan, maar daarna wel genieten. Na de training eet ik wel redelijk licht, havermout/whey/fruit. In de middag nog iets met eiwitten (vlees of een shake) en verder overdag niet zoveel, zodat ik in de avond wat meer en minder clean kan eten. Afgelopen dagen beneden de 2800 kcals gebleven en gewicht is nu onder de 87 kg, dus ik ga mooi droog op vakantie. Mijn nieuwe trianingsschema is wel pittig, ook al is het een 4-daagse split. Ik begin iedere training met een compound (5x5) gevolgd door een rits oefeningen.

Vandaag bijvoorbeeld rug gedaan. Na 5x5 deadlifts op 160 kg ben ik al behoorlijk leeg. Diverse row-oefeningen, pull-ups, lat pulldowns, shrugs etc. Helaas is het wat minder goed weer, maar maandag een dagje sauna pakken en nog een biosje komende week, dan komen we de tijd wel goed door. Nu drink ik dagelijks 1 (of 2) glas/glazen alcohol, maar alles binnen de macro's. Als dadelijk op vakantie ga, laat ik mijn schema los en geniet er wat meer van, maar wil niet meer dan 2 kg aankomen. Daarna clean bulken en progressie boeken.

Squats 5x5 doe ik nu op 100 kg, waarbij ik 'm wat strikter en dieper dan voorheen doe.
Bench Press 5x5 op 110 kg.
OHP 5x5 op 55-60 kg.
Progressie op de compounds zit er nu niet echt in, maar dat komt in de bulk wel.
 
Afgelopen zaterdag teruggekomen van een weekje vakantie. Ondanks dat ik all-in zat, ben ik niet aangekomen. Huidig gewicht 86,5-87 kg.:cool:
Ik heb veel verse vis, kip, Engels ontbijt gegeten, ook een aantal keer buiten de deur om echte tapas te eten. De gym was voor hotelbegrippen zeer goed. Hieronder wat pics.
 

Bijlagen

  • IMG-20171008-WA0001.jpg
    IMG-20171008-WA0001.jpg
    138,1 KB · Weergaven: 150
  • IMG_20171008_122259.jpg
    IMG_20171008_122259.jpg
    116,9 KB · Weergaven: 151
  • IMG_20171008_164246.jpg
    IMG_20171008_164246.jpg
    171,5 KB · Weergaven: 148
  • IMG_20171008_203541.jpg
    IMG_20171008_203541.jpg
    104,6 KB · Weergaven: 148
  • IMG_20171008_205632.jpg
    IMG_20171008_205632.jpg
    100,1 KB · Weergaven: 152
De echte Iberico-ham, uiteraard gekocht:
IMG_20171009_130912.jpg

IMG_20171009_213437.jpg

IMG_20171011_094548.jpg
IMG_20171011_142927.jpg
 
Vis besteld, de ober zei: ik zal wel ff wat laten zien wat we hebben. De linkervis genomen en met z'n vieren verorberd. Ik heb het grootste deel op :D.
IMG-20171012-WA0024.jpg

Zondag weer ff boodschappen gedaan:
IMG_20171015_173726.jpg

Huidige shape:
IMG_20171016_151816.jpg
 
Ziet er prima uit, en het eten ook. Ik ben ook wel gek op Spanje ....
Nu weer trainen?
 
Je shape is goed man!! Dikke aders ook her en der:thumbs:
 
Ziet er prima uit, en het eten ook. Ik ben ook wel gek op Spanje ....
Nu weer trainen?
Zeker en zeker! Niet gestopt met trainen overigens. Op de eerste 2 pics zie je de gym in het hotel, was zeer goed, dus kon het niet laten daar ook te trainen. Verder ook hardgelopen en gefietst (lekker gemountainbiket). De vis was erg goed aan de kust, maar ook de echte Iberocoham (goede kwaliteit) was zeer goed, en had meer weg van wild dan varken. Ook wel wat wijn gedronken, maar niet al te veel.

Je shape is goed man!! Dikke aders ook her en der:thumbs:
Bedankt! Ben aardig droog en na het trainen zijn mijn aders volgepompt, heb er ook wel een beetje de genen voor.

Vandaag 3600 kcals en komende week op 3800-4000. Voedingsschema van mijn coach, lekker clean bulken en geen honger meer lijden. Ik hoop dat ik niet veel vet aankom, maar wel een goede progressie ga maken.
 
Ja, die gym ziet er prima uit.
Heerlijk zoveel eten als je het kan hebben, ik zou ontploffen :(
 
Ik heb lange tijd niets gepost, maar wel flink door getraind. Train nu (nog steeds) dagelijks, hanteer een 4-daagse split:
- Borst / biceps
- Benen / kuiten
- Schouders / triceps
- Rug / kuiten
Pak om de dag m'n abs mee.

Maarten Vos (FOX Gym) maakt mijn trainings- en voedingsschema.:cool:

Ik ben nu clean aan het bulken, zit op 4300 kcal :D.
Gewicht = 94 kg, komend weekend weer even vet meten, vorige maand zat 4-puntsmeting op 16 mm, dus sta nog aardig droog voor de bulk.

Op de compounds haal ik momenteel:
- Squat: 3 x 120 kg (blijft mijn zwakke punt);
- Bench: 1 x 130 kg
- Rack Pull: 1 x 200 kg
- Overhead Press: 3 x 70 kg
Conventionele Deadlift even uit mijn schema. Ik pak op mijn rugdag Rack Pull en op m'n legday RDL (of SLDL).
Deadlift en Squat blijven mijn zwakke punten.

Doel: mijn eerste MAP-wedstrijd eind dit jaar, waarschijnlijk in de periode september-november ergens, afhankelijk van hoe ik mij komende maanden ontwikkel.
 
Mooie plannen kerel!!

Ben benieuwd!
 
Gisteren getraind bij FOX Gym, was aardig druk, waarschijnlijk omdat de meeste sportscholen gesloten waren.
Fox Gym 1e Paasdag 1 april.jpg


Gisteren gegourmet. Beetje gecheat, paar speciaalbiertjes op 's middags (erg lekker) en paar glazen wijn bij het eten.

upload_2018-4-2_15-16-51.jpeg


IMG_20180401_180431.jpg

IMG_20180401_170553.jpg


Vanochtend nagenoeg fasted getraind. Dikke cheatgains , PR op de Bench Press.
10 x 110 kg PR
5 x 120 kg PR
3 x 125 kg PR
1 x 130 kg
1 x 135 kg PR

Daarna weer even een clean ontbijtje:
IMG_20180402_141820.jpg
 
Vanochtend nagenoeg fasted getraind. Dikke cheatgains , PR op de Bench Press.
10 x 110 kg PR
5 x 120 kg PR
3 x 125 kg PR
1 x 130 kg
1 x 135 kg PR
Holy shit:bow:
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Alleen bench gedaan? Maar dat waren wel een stel PR's zeg :thumb:
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Alleen bench gedaan? Maar dat waren wel een stel PR's zeg :thumb:
Nee, maar op de rest geen progressie.

BP
Incline BP
Flyes
Incline DB Press
Peck Deck

Incline DB Curl
Hammer Curl
Machine Curl
Touwtje rollen
 
Back
Naar boven