AndroidHealthClinic

Evt voorbereiding voorjaar (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

younggod

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
2 feb 2004
Berichten
2.776
Waardering
71
Hey Boys,

Ik post niet veel meer maar aangezien ik het zelf ook altijd leuk vind foto's te kijken post ik zelf ook maar eens wat.

Misschien dat ik in het voorjaar een eerste wedstrijdje mee gaan doen als ik mezelf in shape vind. Opzich niet echt een spiergroep die achterloopt maar wil wat voller staan als ik on stage ga.

Stats: 1.80m 88 kilo denk rond de 7% nu.

Gr.

foto_25nov2011.JPG


foto_26nov2011.jpg
 
Eindelijk weer eens wat leuke foto's voor na te kijken
Beest man ziet er goed uit
 
Je kan zo het podium op man.
 
Ziet er goed uit man maar waar is de andere helft.
 
Hulk smash!
 
Bruut, dikke traps ook
 
Thanx!

heb nog een foto'tje van de voorkant van dezelfde dag. Kun je bf% wat beter zien.

benen zal ik ook eens degelijke foto's van maken.

foto_26nov2.JPG
 
  • Like
Waarderingen: YOGI
Bovenlichaam is top, nu eventueel nog een fototje van de benen ? (zag juist te laat jouw reactie :p)
 
Vette foto's gast! Hoe lang train je al?
 
Mooi vol en droog al zeg!

Welke wedstrijd had je in gedachten? En hoe wil je er naar toe werken?
 
De tering wat bruut.. Zeker flinke massa! Benenfoto zou het afmaken:)
 
Train nu een jaar of 10, waarvan de eerste paar jaar meer fitness hoewel ik zelf dacht dat het BB was. denk dat ik 5 jaar serieus train waarvan 2/3 jaar de voeding serieus op de rit te hebben.

Heb geen idee welke ik ga pakken, kijken hoe ik er in het voorjaar uit zie. heb van de zomer al een keer op 4.8 gezeten dus weet dat ik er wel kan komen in korte tijd.
 
Damn, je staat er hard bij. Complimenten.
 
Daaaaaaaar is hij dan eindelijk.
The Italian Stallion, De don corleone van THE A. De man die mening bulgaars hartje sneller laat kloppen. Hij die een douche pakt tussen de trompetter en de dolle B. Een steun en toeverlaat voor zijn kleine broer en een meesterlijke chef in de keuken.
 
Hahahaha Thanx maat, too much credit ;)
 
Back
Naar boven