XXL Nutrition

Evt voorbereiding voorjaar (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Juistem! Meesterlijk kerel! 7% denk ik inderdaad ook ;)
Keep it up man, echt goed bezig!

Kzit zelf ook te denken om in april wedstrijd te doen, ALS ik mezelf tot 3-4% kan krijgen..
 
Juistem! Meesterlijk kerel! 7% denk ik inderdaad ook ;)
Keep it up man, echt goed bezig!

Kzit zelf ook te denken om in april wedstrijd te doen, ALS ik mezelf tot 3-4% kan krijgen..

Ja 3/4 procent is heel diep man, dan vocht afdrijven en kijken wat er overblijft.

welke in April wil je pakken? heb nog niet echt naar de wedstrijd kalender gekeken eerlijk gezegd.
 
top fysiek! hier wil ik naar toe:)
 
:eek: Streeffysiek!

Zou je misschien wat details neer kunnen zetten over jou manier van trainen/ je trainingschema('s) etc?
 
Ziet er goed uit!

Ben benieuwd naar de omtrek van je armen?
 
Erg netjes!

Benen ook erg nice!
 
woah streeffysiek, wat meten je guns ?
Wat zijn je krachtstats ?
 
Pphhhuuuaaahhhh. U bent super bezig:-)
 
Wow, awesome
 
Bedankt voor de reactie's mannen.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik niks meet en ook nauwelijks weeg. Soms heb ik het idee weer stuk zwaarder te zijn omdat kleren strakker zitten maar de weegschaal zegt het tegen overgestelde.

Ik kijk voornamelijk in de spiegel en bekijk wat ik vind dat nodig is. dieetje aanpassen of een spiergroep harder of anders aanpakken.

Kracht is ook verschillend want train nu meestal om 7 uur sochtends en kan dan vaak maar 70/80% van de gewichten pakken die ik 's avonds pak. Maar toch belast ik de spiergroepen vol en heb het idee dat dat niet veel minder goed werkt.
 
Bedankt voor de reactie's mannen.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik niks meet en ook nauwelijks weeg. Soms heb ik het idee weer stuk zwaarder te zijn omdat kleren strakker zitten maar de weegschaal zegt het tegen overgestelde.

Ik kijk voornamelijk in de spiegel en bekijk wat ik vind dat nodig is. dieetje aanpassen of een spiergroep harder of anders aanpakken.

Kracht is ook verschillend want train nu meestal om 7 uur sochtends en kan dan vaak maar 70/80% van de gewichten pakken die ik 's avonds pak. Maar toch belast ik de spiergroepen vol en heb het idee dat dat niet veel minder goed werkt.
fair enough man
 
Zal volgende week eens een meetlintje opzoeken en wat stats posten.

Samen met een full body foto. kijken of de aders op de benen/kuiten beetje zichtbaar zijn.
 
Zal volgende week eens een meetlintje opzoeken en wat stats posten.

Samen met een full body foto. kijken of de aders op de benen/kuiten beetje zichtbaar zijn.

En ik weet wel wie die mag maken ;)
Donderdag avond dan maar.. EN DAN SPLIJTEN OUWE :P
 
Erg netjes! Keep it up.
Tot volgend jaar? ;)
 
Goed fysiek man. Ik ben benieuwd of je nog naturel bent.
 
Back
Naar boven