Fitness Seller

Breaking News Ex-astronaut biecht op: we are not alone (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Niet de enige astronaut die al naar voor heeft gekomen , als je ' the disclosure project ' hebt gezien.
 
dat aliens bestaan is toch niets nieuws :yawn: al die gasten op de olympia stage zijn buitenaards...
 
Niet de enige astronaut die al naar voor heeft gekomen , als je ' the disclosure project ' hebt gezien.

klopt, er zijn ook meerdere Russische kosmonauten die met dergelijke verhalen naar voor zijn gekomen...
 
Nog zoiets: men gaat er altijd vanuit dat aliens gewervelde wezen zijn, zeer gelijkend op de mens. Waarom zou dat zo zijn? De mens is een zoogdier met als voorouders apen. Aliens kunnen als voorouders misschien wel een soort kwallen hebben, waardoor ze er totaal anders uitzien en toch intelligent kunnen zijn.
Wij stammen ook uiteindelijk af van kwallen.

Toch is er een soort van basis denk ik. Het zullen 'dieren' zijn die hoog in de voedselketen staan op hun planeet. Het zullen dieren zijn die, net als ons, een verschrikkelijk groot voordeel hebben gekregen, denk aan gereedschap, apart beweegbare duim en dergelijke door wellicht een fout, op andere dieren en daardoor ineens een gigantische sprong hebben kunnen maken.

Als ze verder zijn dan ons zullen ze waarschijnlijk hun hersens of wat het ook zijn verder ontwikkeld hebben, natuurlijk danwel onnatuurlijk.

Niet alles draait om intelligentie, de reden waarom we ook zover staan ten opzichte van andere dieren is omdat we verschrikkelijk handig zijn en omdat we een bijzonder goed ontwikkeld motoriek systeem hebben.

Als die wezens ook dingen bouwen zoals wij, wat heel waarschijnlijk is omdat juist dat ons een belachelijk groot voordeel gaf op andere dieren in de voedselketen, zullen ze ook een extreem goed ontwikkeld motoriek systeem hebben en dus ook een soort van handen of voeten hebben of ledematen waarmee ze dingen op kunnen pakken en waarmee ze precieze bewegingen kunnen maken...

Als ik die grote ogen die mensen ze altijd toekennen zou moeten verklaren zou ik denken dat het dagdieren waren die gedwongen waren te leven als nachtdieren door bijvoorbeeld een superdagroofdier. Net als die primaatsoort op Madagaskar.
 
Laatst bewerkt:
Misschien zijn aliens wel miljoenen keer kleiner of groter als ons, of kunnen we ze met het menselijk oog niet zien, misschien bestaan ze wel uit een andere stof als vlees/haar, een iets wat wij hier niet hebben, dit weet je nooit.

Als het ook zo is dat ze hier allang geweest zijn, dan hebben ze idd een veel verder ontwikkelde techniek als ons, en als ze vijandig geweest waren waren we indd allang de pijp uit geweest.
 
ik vraag me enkel af als ze hier komen hoe het zit met bacteriën en ziektes die wij niet immuun tegen zijn...

ook vraag ik me af waarom ze zouden komen als ze werkelijk zoveel verder gevorderd zijn als ons, als wij ergens wandelen en we zien een mierennest blijven we toch ook niet stilstaan om te kijken? (op enkele rare mensen na :p)

als ze willen komen zijn ze volgens mij helemaal niet zoveel verder gevorderd als ons, en als dit zo is stel ik me serieus de vraag als ze wel de mogenlijkheid hebben om hier te graken

dit wil niet zeggen dat ik niet geloof in buitenaards leven, ik geloof 100% in buitenaards leven, ook in intelligent buitenaards leven maar ik denk niet dat contact ermee zeer positief zou zijn en de kans schat ik zeer klein dat er ooit contact zal zijn
 
ook vraag ik me af waarom ze zouden komen als ze werkelijk zoveel verder gevorderd zijn als ons, als wij ergens wandelen en we zien een mierennest blijven we toch ook niet stilstaan om te kijken? (op enkele rare mensen na :p)

een mierennest is wel wat anders dan een heel andere beschaving, kijk hoeveel wij moeite doen om een of andere bacterie op andere planeten op te sporen, en dan zouden zij niet stoppen om de aarde te onderzoeken?
 
een mierennest is wel wat anders dan een heel andere beschaving, kijk hoeveel wij moeite doen om een of andere bacterie op andere planeten op te sporen, en dan zouden zij niet stoppen om de aarde te onderzoeken?

als ze de technologie hebben om door de ruimte te reizen denk ik eerlijk gezegd dat wij niet meer zijn dan een mierennest in hun ogen
 
ook vraag ik me af waarom ze zouden komen als ze werkelijk zoveel verder gevorderd zijn als ons, als wij ergens wandelen en we zien een mierennest blijven we toch ook niet stilstaan om te kijken?

nieuwsgierigheid...willen kijken of wij al achter de zin van het leven zijn gekomen
 
als ze de technologie hebben om door de ruimte te reizen denk ik eerlijk gezegd dat wij niet meer zijn dan een mierennest in hun ogen

srry maar vind ik echt een rare redenering :roflol: een intelligente levensvorm op een andere planeet, allemaal onbekende diersoorten, ecosystemen compleet anders, gwn alleen al bacterien op een andere planeet zijn onderzoek waard
weet je hoeveel onderzoek in zelfs onze eigen bacterieen zit van de planeet aarde?
 
Wij stammen ook uiteindelijk af van kwallen.
Volgens mij niet, zelfs als je heel ver terug zou gaan zou je denk ik eerder bij vissen uitkomen, kwallen zijn toch een heel andere opsplitsing.

Als die wezens ook dingen bouwen zoals wij, wat heel waarschijnlijk is omdat juist dat ons een belachelijk groot voordeel gaf op andere dieren in de voedselketen, zullen ze ook een extreem goed ontwikkeld motoriek systeem hebben en dus ook een soort van handen of voeten hebben of ledematen waarmee ze dingen op kunnen pakken en waarmee ze precieze bewegingen kunnen maken...
Daar heb je natuurlijk wel een goed punt. Maar durf ook eens buiten die evolutie te denken. Mogelijk zijn zij heel anders geëvolueerd, waarbij een endoskelet van minder groot belang was. Hun wereld hoeft er ook niet uit te zien als de onze. Of mogelijk hebben ze zoveel macht dat ze slaven gebruikt hebben om robots en ruimteschepen te bouwen, ik geef maar een voorbeeld.
 
Net zoiets als een speld in een hooiberg vinden maar dan wel een hooiberg met een omvang van tig miljard kilometer.


Als ze bestaan misschien hebben ze wel speciale apparatuur waarmee ze kunnen scannen of er leven ergens in de ruimte is.
 
nieuwsgierigheid...willen kijken of wij al achter de zin van het leven zijn gekomen

tja is een mogenlijkheid maar ik persoonlijk betwijfel het, denk wel als je de mogenlijkheid hebt om door de ruimte te reizen dat je al meerdere beschavingen gelijkaardig aan de onze gezien hebt

en uiteindelijk, het bewijs dat er intelligent leven is in de ruimte is het feit dat ze hier nog niet geweest zijn ... :p
 
Volgens mij niet, zelfs als je heel ver terug zou gaan zou je denk ik eerder bij vissen uitkomen, kwallen zijn toch een heel andere opsplitsing.


Daar heb je natuurlijk wel een goed punt. Maar durf ook eens buiten die evolutie te denken. Mogelijk zijn zij heel anders geëvolueerd, waarbij een endoskelet van minder groot belang was. Hun wereld hoeft er ook niet uit te zien als de onze. Of mogelijk hebben ze zoveel macht dat ze slaven gebruikt hebben om robots en ruimteschepen te bouwen, ik geef maar een voorbeeld.

Wij gaan er ook vanuit dat ze redeneren zoals wij... er zijn zoveel zaken die wij gewoon nooit zullen kunnen begrijpen met ons beperkte brein, en zij kunnen dat mss wel
 
Zeer interessante docu Gorillor. Ik ben nog niet helemaal overtuigd, maar het is zeker interessant. Vooral deze beelden spreken erg tot de verbeelding:
http://nl.youtube.com/watch?v=JuFBU...sa-ufos-sts-75-the-tether-incident/1406854180
En die foto's van de Maan ook. En natuurlijk al die insiders die hun verhaal doen.

Wat is dit?

leuk... laat ET dan maar oprotten.. :D

Wie weet kunnen die groene mannekes ons DNA aanpassen/tunen...
hmmm het streef "lijf" zonder je gat op te lichten.. enkel nog wat trainen voor de fun.. het doel al lang bereikt...

Waarom zouden groene mannetje DNA überhaupt kennen, laat staan het aanpassen?

Wij stammen ook uiteindelijk af van kwallen.

Volgens mij niet. De kwallen behoren tot de radiata (binnen de metazoa), waar wij horen tot de bilateria, oftwel de organismen die een links-rechts symmetrie hebben. We hebben dus wel een gemeenschappelijke voorouder.

[Link niet meer beschikbaar]

Toch is er een soort van basis denk ik. Het zullen 'dieren' zijn die hoog in de voedselketen staan op hun planeet. Het zullen dieren zijn die, net als ons, een verschrikkelijk groot voordeel hebben gekregen, denk aan gereedschap, apart beweegbare duim en dergelijke door wellicht een fout, op andere dieren en daardoor ineens een gigantische sprong hebben kunnen maken.

Als ze verder zijn dan ons zullen ze waarschijnlijk hun hersens of wat het ook zijn verder ontwikkeld hebben, natuurlijk danwel onnatuurlijk.

Niet alles draait om intelligentie, de reden waarom we ook zover staan ten opzichte van andere dieren is omdat we verschrikkelijk handig zijn en omdat we een bijzonder goed ontwikkeld motoriek systeem hebben.

True, maar intelligentie en de ontwikkeling van fijne motoriek zijn wel gekoppeld! En dat verschrikkelijk handig zijn is ook een vorm van intelligentie imo.


ik vraag me enkel af als ze hier komen hoe het zit met bacteriën en ziektes die wij niet immuun tegen zijn...

ook vraag ik me af waarom ze zouden komen als ze werkelijk zoveel verder gevorderd zijn als ons, als wij ergens wandelen en we zien een mierennest blijven we toch ook niet stilstaan om te kijken? (op enkele rare mensen na :p)

als ze willen komen zijn ze volgens mij helemaal niet zoveel verder gevorderd als ons, en als dit zo is stel ik me serieus de vraag als ze wel de mogenlijkheid hebben om hier te graken

dit wil niet zeggen dat ik niet geloof in buitenaards leven, ik geloof 100% in buitenaards leven, ook in intelligent buitenaards leven maar ik denk niet dat contact ermee zeer positief zou zijn en de kans schat ik zeer klein dat er ooit contact zal zijn

Waarom zouden er überhaupt bacteriën bestaan/virussen bestaan daar?. True, virussen staan tegenwoordig in het daglicht als extreem belangrijk binnen de evolutie van het leven op aarde. (ons genoom is letterlijk volgepropt met zgn. endogene virussen), maar de wijze waarop evolutie op aarde is verlopen is naar mijn idee totaal geen reden om aan te nemen dat het op andere planten eenzelfde vorm heeft aangenomen.
Het systeem erachter zal hetzelfde zijn, evolutie, maar de uitwerking is een kwestie van de fitnesslandschappen waarbinnen de evolutie van soorten zich voltrekt en die zijn overal behoorlijk anders. (tenzij er een tweede aarde is natuurlijk)

Als ze bestaan misschien hebben ze wel speciale apparatuur waarmee ze kunnen scannen of er leven ergens in de ruimte is.

En dan hebben ze geen last van de beperking die de lichtsnelheid oplegt? De afstanden blijven enorm in het heelal. Space is mostly empty...
 
De techniek die geleend kan worden zou olie bijvoorbeeld overbodig maken.

Wat denk je dat er gebeurd als olie ineens van de ene dag op de andere dag overbodig is?

Dan ben ik werkeloos!
Maar dan ga ik wel werken in een fabriek die alien-energie opwekt. Of ik word vrijwilliger want dankzij de aliens hebben wij UTOPIA.

En nu serieus:
Denk je dat de macht van Shell zo groot is? Shell is niet eens het grootse oliebedrijf, zij staan nummer 20 of zo.
Als deze techniek er was, dan is er altijd wel een natie/land/universiteit die dit zal gebruiken.
Geloof jij ook dat auto's op water kunnen rijden?
 
Eindconclusie was dat de klap van religeuze ontkrachting de wereld in een thriller zet waarvan de gevolgen niet te overzien zijn.

Dat de drift van de mens in moord en doodslag eindigd omdat wordt gevochten over de kennis en techniek van genezing en medische ingrepen.

Europa heeft ooit heel de Amerikaanse beschaving vernietigd door te verschijnen met een intelligentie die zo'n 500 jaar verder was.

Die vergelijking gaat spijtig genoeg niet helemaal op lol...
 
Wij gaan er ook vanuit dat ze redeneren zoals wij... er zijn zoveel zaken die wij gewoon nooit zullen kunnen begrijpen met ons beperkte brein, en zij kunnen dat mss wel


(Gelovige mensen wel hoor want die hebben nm.de wijsheid in pacht :no:)

Denk zeker dat er buitenaards leven is het is bijna dom om te concluderen dat het niet zo is dat ''wij'' de simpele mensheid de enigste vorm van leven is in het onmeetbare heelal.
De klassieker Waren de goden kosmonauten? van E. von Daniken is best interessant om eens te lezen.

WAREN DE GODEN KOSMONAUTEN?
Onopgeloste raadsels uit het verleden

Dit is de tweeëndertigste druk van Waren de goden kosmonauten? Het geeft al aan dat het hier gaat om een klassiek boek. In een boeiend relaas toont Von Däniken aan dat de aarde in het verre verleden bezoek uit de ruimte gehad heeft en dat deze kosmonauten verschillende culturen sterk beinvloed hebben. Er zijn nog sporen van lanceerplaatsen; Er zijn afbeeldingen in grotten en op stenen tafels; Er zijn mythen en sagen over deze 'goden', en hun afstammelingen, de halfgoden, enz.; Er zijn beschrijvingen in de bijbel (o.a. Ezechiël I en waar sprake is van Mozes' Ark des Verbonds), in de Mahabharata en in het Gilgamesh-epos. Er zijn gebouwen of rtiines, waarvan de bouw alleen maar mogelijk was als deze 'primitieve culturen' over andere hulpmiddelen dan alleen maar bijlen, hamers, touwen en mankracht beschikten, en er zijn sporen die er op wijzen dat al eerder atoomexplosies op aarde hebben plaatsgehad. Er zijn duizenden jaren oude zeekaarten, waar niet alleen Amerika maar ook de bergen van de Zuidpool onder de ijskap op staan. Prof dr. Fred L. Polak stelt in zijn voorwoord, dat we ons zeer kritisch ten opzichte van dit boek moeten opstellen, maar dat we ons niet voor de feiten mogen afsluiten. 'Von Däniken stelt weliswaar gedurfde, maar dwingende vragen, die van de zijde der officiële wetenschap aandacht en beantwoording verdienen.' Die gedurfde ideeën zullen ook voor sceptische geesten een bijzonder stimulerende functie vervullen.


[Link niet meer beschikbaar]
 
Mensen die onder ede voor het hoge raad hun verhaal hebben gedaan zijn inderdaad acteurs :rolleyes:

Geloof me, ik ben ook altijd sceptisch geweest maar er is gewoon zoveel bewijs dat er wel een kern van waarheid in moet zitten.


LOL... Het bestaan van 'geesten, spoken en dergelijken' is ook al gestaafd geweest, door numerieke onderzoeken etc.. die vrolijk de natuurwetten in de wind slaan.

Uiteraard ben ik zelf ook 100% zeker dat er zich wel degelijk buitenaards leven in het heelal bevind ,hiervan zijn we zelf echt het ultieme bewijs.

En uiteraard is de aarde een uitzondering door de samenloop van omstandigheden en combinaties van factoren die het leven hebben mogelijk gemaakt voor mens en dier.

Maar niets is zeker, het is best mogelijk dat onze natuurwetten in bepaalde delen van het heelal helemaal niet meer van toepassing zijn, dus we hebben eigenlijk geen idee van wat te verwachten.

Als we hier dan toch..buitenaards wezen over de vloer zouden krijgen is de kans wel erg groot dat ze een stuk 'verder' staan dan wij... op z'n minst toch in ruimtereizen).

Ik sluit wel niet uit dat er buitenaardse wezens zouden leven, erg gelijkend aan de mens.
Bijvoorbeeld een planeet met dan ongeveer dezelfde samenloop van factoren, waar dan misschien door de kleine onderlinge verschillen de evolutie sneller is gegaan ,of is blijven steken of misschien wel een verder geevolueerde 'mens' met een groter, hersenvolume etc.

Uiteraard is deze kans absurd klein op zulk bestaan, maar aangezien onze Melkweg al 200.000.000.000 sterren bevind.. waarvan de meeste waarschijnlijk behoren tot planetenstelsels is de kans op buitenaards leven erg reeel aangezien de Melkweg slechte een enorme luttele fractie van het gehele heelal.
 
Waarom zouden groene mannetje DNA überhaupt kennen, laat staan het aanpassen?


joke bro... antwoord op eerder gestelde citaten..
ik ben veel te lang thuis geweest op "ET" forums.. :cool:
 
Back
Naar boven