Fitness Seller

Ex-moslim Jami gemolesteerd

  • Topic starter Zelda
  • Startdatum
  • Reacties 114
  • Weergaven 4K
  • Volgers 4

Bezoekers in dit topic

Opzich is alles wat schadelijk is voor een mens niet geoorloofd voor een moslim
Anabolen zijn niet voor niks verboden, dus het is gewoon een zonde ja
Maar denk dat er niet veel aan de hand is, als hij zich zoals je zelf zegt gewoon normaal gedraagt conform de islam
 
En een fiets stelen?
 
Ok dan is dat het enige "slechte" eigenschap van `m. Zo zie je dat iedereen anders leest/interperteerd.
 
Ja, maar wat heeft dat te maken met wat je net zei
Al spuit hij zichzelf helemaal naar de klote, hij blijft nog steeds 10 keer zoveel waard als een afvallige
 
Ja, maar wat heeft dat te maken met wat je net zei
Al spuit hij zichzelf helemaal naar de klote, hij blijft nog steeds 10 keer zoveel waard als een afvallige
Weet wat je bedoelt. Als hij maar in de profeet gelooft. Vind alleen wel dat als iemand een slecht mens is, wat deze jongen dus niet is, niet als goede moslim gezien kan worden.
 
Ja, maar wat heeft dat te maken met wat je net zei
Al spuit hij zichzelf helemaal naar de klote, hij blijft nog steeds 10 keer zoveel waard als een afvallige

''Haha wat zielig, nog steeds probeer je met je zielige pogingen mijn aandacht te trekken. Tevergeefs, ik ga toch niet op je reageren''

Goed karma bericht, want je reageert der namelijk wel op. Karma geven is ook reageren, maar dat leer je nog wel eens, zodra je verstand krijgt, dus niet meer in die onzin geloofd:)
 
Ja, maar wat heeft dat te maken met wat je net zei
Al spuit hij zichzelf helemaal naar de klote, hij blijft nog steeds 10 keer zoveel waard als een afvallige

Persoonlijk vind ik ze nog erger ze. Want ze geloven in god, maar ze vrezen hem niet. Ze lachen hem gewoon in zijn gezicht uit. Ze weten donders goed over de regels, maar toch zuipen ze, gokken ze, nken erop los (met hoeren dan), en ik kan zo verder gaan.
Hypocrieten dus. Moesten ze zeggen dat ze gewoon te zwak zijn/de regels van de koran stom vinden, want dat is de werkelijke reden van waarom ze zich zo gedragen. Ze kunnen zich niet weren (jij zou zeggen: satan heeft ze in hun macht).
Als ik de moslims hier vraag : Waarom drink jij? Is toch verboden! Dan komt er meestal eenreactie van: Jij moet spreken ahmet, jij bent 10 keer erger:o
(maw argument van: anderen doen het ook!). Ze zijn gewoon te zwak om nee te zeggen. Can't blame 'em. Vroeger vond ik mezelf ook zwak, maar nu weet ik wel beter. Het zijn gewoon stomme regels van de koran :cool:
Regels zijn handig om mensen in controle te houden, maar inidividueel gezien schort er wel wat. Want wat is er bevoorbeeld mis met 1 keer in de week drinken ? Niks! En toch verbied Koran dat. Ok, je gaat niet naar hel denk ik, van paar keer bier drinken. Maar van alles een klein beetje (roken, drugs, coïtus, gokken,...) is wel toch iets anders.
 
Ik begin mezelf af te vragen of Spiertje echt zo dom is....
 
Ik begin me af te vragen of Spiertje niet door heeft dat als hij in Staphorst was geboren in een Christelijke gezin dat hij dan fanatiek EO aanhanger was geweest. Of dat als hij Joodse ouders had gehad, dat hij dan waarschijnlijk zwaar orthodox was geworden. En dat hij er dan ook zeker van was geweest dat zijn geloof de waarheid was.

Overigens gaat het niet specifiek over Spiertje of over de Islam, maar over geloof en indoctrinatie in het algemeen.
 
Laatst bewerkt:
Idd, nog zoiets dat verboden zou moeten worden. Je voedt je kinderen toch ook niet op met rascistische wijzen, ook al vind je van jezelf dat je het bij de rechte eind hebt.

Wat een vergelijking ook:D
 
Idd, ik veroordeel jullie zeker niet als jullie er niet rouwig om worden. Het is nl jullie vijand:D

Maar wat voor uitspraken heeft ie precies gedaan ? Hij is toch geen wilders - wannabe ofzo hé ? Het zou echt een slechte naam zijn voor ex-moslims.
even voor de duidelijkheid, je moet mij niet met spiertje associeren of andersom, zijn denkbeelden liggen een beetje anders, (tot haaks op de mijne aan toe).
 
Jami is gewoon een protege van Afshan Elian. Krijg een beetje het gevoel er bij dat de uitspraken die Elian zelf niet durft te doen hij deze maar door Jami laat doen. Niet bewijsbaar, maar Elian is mij iets teveel betrokken bij alles wat er rond Jami speelt.
 
Jami is gewoon een protege van Afshan Elian. Krijg een beetje het gevoel er bij dat de uitspraken die Elian zelf niet durft te doen hij deze maar door Jami laat doen. Niet bewijsbaar, maar Elian is mij iets teveel betrokken bij alles wat er rond Jami speelt.

Ik deel je constatering wel, maar dit lijkt me toch wel overdreven. Elian is in eerste plaats een wetenschapper en geen politiek figuur. Natuurlijk door zijn unieke positie is hij een veelgehoorde spreker maar hij lijkt me niet iemand met een duidelijke politieke agenda á la Hirshi Ali of deze Jami...
 
Ga zijn columns eens lezen ZZ, die man zit al jaren op dezelfde ramkoers als Ayaan en Leon de Winter.
 
Back
Naar boven