Fitness Seller

Ex moslims bedreigd?

Bezoekers in dit topic

RichardV

Colossal Veteran
15 jaar lid
Lid geworden
9 dec 2002
Berichten
17.082
Waardering
155
'Ex-moslims richten comité op'
Uitgegeven: 2 mei 2007 12:53

HILVERSUM - Jongeren die zich hebben afgekeerd van het moslimgeloof, hebben een comité opgericht. Ze hebben dat woensdag bekendgemaakt in het Radio 1-programma De Ochtenden.

Ehsan Jami, eén van de oprichters en gemeenteraadslid voor de PvdA in Leidschendam-Voorburg, zegt dat het Centraal Comité voor Ex-moslims andere afvallige moslims wil helpen. Ze worden volgens Jami regelmatig bedreigd, zelfs met de dood.

Geweld

Het comité wil verder taboes in de moslimwereld over huiselijk geweld en schending van vrouwenrechten op de agenda zetten. Daarbij roept het de Nederlandse overheid op meer hulp te bieden aan bedreigde ex-moslims.

Een aantal adviseurs, onder wie hoogleraar Afshin Ellian, afkomstig uit Iran, helpt het comité.

nu.nl/algemeen | 'Ex-moslims richten comité op'

Zal wel niet door katholieken bedreigd worden.
Worden zeker gezien als afvalligen die partij kiezen voor de vijand:D
 
Mensen die de islam willen zwartmaken zijn het, omdat ze waarschijnlijk persoonlijke problemen hebben en dat reageren ze dan af op hun (ex) geloof
 
Mensen die de islam willen zwartmaken zijn het, omdat ze waarschijnlijk persoonlijke problemen hebben en dat reageren ze dan af op hun (ex) geloof

Haha, je moet een eigen show beginnen op tv:

Pro moslim, ondanks wat!:D
 
Ik wist het trouwens al toen ik het las
Ik weet zeker dat 90% van die leden daaro uit iran(no dissrespect tegen de iranezen hier) of een of ander onderdrukt land komt waar ze slecht behandeld zijn. Mjah zoals ik al zei ze willen hun persoonlijke frustratie afreageren. Nou ze gaan hun gang maar
 
Maar tis wel waar Spiertje, je praat alle excessen EN niet-excessen goed. Is t zo moeilijk voor je om toe te geven dat er heel wat negatieve kanten aan de Islam zitten_
 
Negatieve kanten zitten in je hoofd, tis maar je hoe je het er zelf van maakt
 
Negatieve kanten zitten in je hoofd, tis maar je hoe je het er zelf van maakt

Ga lekker vaag antwoorden geven.
Als je word mishandeld, moet je het dan positief opvatten?
Als je word gestenigd, moet je dan maar glimlachen?
Als je met de dood word bedreigd, moet je je maar niet aanstellen en net dopen alsof er niks gebeurd.

Zeker pvda stemmer of niet spiermans.
 
Om hoeveel gevallen zou het gaan vraag ik me dan af. En spelen er niet meer factoren een rol?
 
Zoals ik al zei
Praktijken in landen met een streng religieus regering komt dit voor---> frustratie
En nee sp tot in de kist
 
Ik wist het trouwens al toen ik het las
Ik weet zeker dat 90% van die leden daaro uit iran(no dissrespect tegen de iranezen hier) of een of ander onderdrukt land komt waar ze slecht behandeld zijn. Mjah zoals ik al zei ze willen hun persoonlijke frustratie afreageren. Nou ze gaan hun gang maar

of msschn gewoon vanuit intellectueel standpunt de islam de rug tgoegekeert?
 
Negatieve kanten zitten in je hoofd, tis maar je hoe je het er zelf van maakt

Vandaar dat jij denkt dat de Islam de "Religion of peace" is. En dan iets over zelfmoordterroristen in je sig zetten. ???
 
Zijn geen zelfmoordterroristen voor de duizendste keer
Zijn vrijheidstrijders, ik maak een verschil tussen idiote terroristen die mensen opblazen elke dag in irak en moedige helden die vechten voor hun vrijheid
 
Vandaar dat jij denkt dat de Islam de "Religion of peace" is. En dan iets over zelfmoordterroristen in je sig zetten. ???

Puberaal gebral, meer niet. Ook al zal er nu wel weer een posting komen dat het niet zo is.

Die Jami lijkt me verder een goede kerel, alleen jammer dat die Afshin Elian zich er weer mee moet bemoeien.
 
Negatieve kanten zitten in je hoofd, tis maar je hoe je het er zelf van maakt

Inderdaad, er zijn helemaal geen misstanden in de Islamitische gemeenschap, allemaal propaganda van het boze westen. :rolleyes:
 
Gedoe over moslims.. Begint een beetje SAAI te worden.
 
Zeg ik toch niet, ik zeg toch duidelijk dat het in de hoofden van mensen zitten en wat zei ervan maken
 
Dat is toch het hele ****ing punt.

Dat het bij sommige mensen in hun hoofd niet SPOORT, daarom blazen ze zichzelf op. Debielen zijn t
 
Het moslim geloof ansich is niks mis mee, de mensen die het belijden slaan af en toe nogal door. Maar dat is met elk geloof zo. Tuurlijk bestaan er extremen maar die komen voort uit ontevredenheid
 
Back
Naar boven