Fitness Seller

Ex on the Beach: Double Dutch All Stars (2019)

Bezoekers in dit topic

DomiB

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
13 mrt 2018
Berichten
337
Waardering
279
Lengte
1m80
Massa
84kg
Vetpercentage
12%
Wie volgt dit en wat vinden jullie hiervan? Gister eerste aflevering gekeken. De mensen die daar aan meedoen moeten zich echt even gaan bedenken wat ze toch allemaal aan het doen zijn. Heerlijk, die leedvermaak. Allemaal een niveau van een dooie mol. Die mensen worden ook geselecteerd op IQ ofzo, echt ongelofelijk
 
Waar kan je dit terug kijken?
 
tenor-gif.gif
 
Hoop dat Mezdi nog komt. Verwacht wel wat relletjes
 
Hoop dat Mezdi nog komt. Verwacht wel wat relletjes

Hahaha, ja ik ook! Ik neem aan dat exen niet bekend hoeven te zijn onder het motto all stars
 
Ruim de helft uit het vorige seizoen dus het ´´all stars´´ vind ik mee vallen
 
Ik ben 30+, dus kijk dit soort programma's al jaren niet meer, neem dit net zo serieus als GTST :D
 
Zo serieus nog?
 
Ik ben 30+, dus kijk dit soort programma's al jaren niet meer, neem dit net zo serieus als GTST :D
Met pijn in het hart kijk ik geen GTST meer. Na de zomerstop van vorig jaar ben ik afgehaakt. Heb dit echt jaren gekeken:(.
 
Ik krijg gewoon 1 uur lang plaatsvervangende schaamte als ik dit kijk
 
Alleen een dergelijke titel weerhoudt mij er al van om hier ook maar snel langs te zappen. Bovendien vermijd ik dergelijke zenders bij voorbaat al (stigma, ik weet het). Slechts mijn bescheiden mening en smaak.
 
Laatst bewerkt:
Lol, mocht mijn kind hier met mee doen liet ik hem/haar met terugwerkende kracht aborteren. wtf
 
Ik krijg gewoon 1 uur lang plaatsvervangende schaamte als ik dit kijk

Nog meer van die kansloze en smaakloze televisie :emo: Ik begin er niet eens aan, het einde lijkt al zo dichtbij zonder hier naar te kijken..
 
Nog meer van die kansloze en smaakloze televisie :emo: Ik begin er niet eens aan, het einde lijkt al zo dichtbij zonder hier naar te kijken..
Bij een programma als temptation island is het de vraag wie er als eerst de fout in gaat maar bij ex on the beach is het meer wie als eerste met 5 verschillende personen seks heeft gehad. Dan is de lol er een beetje vanaf eigenlijk.
 

:goodpostinggreen:

Ik ben 30+, dus kijk dit soort programma's al jaren niet meer, neem dit net zo serieus als GTST :D

Haha begrijp ik!, het is ook iets wat ik gewoon samen met mijn vriendin kijk en dan af en toe elkaar aankijken van dit kan toch echt niet :roflol:

Met pijn in het hart kijk ik geen GTST meer. Na de zomerstop van vorig jaar ben ik afgehaakt. Heb dit echt jaren gekeken:(.

GTST vind ik ook zo bagger, maarja ik mag niet praten ik kijk dit programma.

Alleen een dergelijke titel weerhoudt mij er al van om hier ook maar snel langs te zappen. Bovendien vermijd ik dergelijke zenders bij voorbaat al (stigma, ik weet het). Slechts mijn bescheiden mening en smaak.
ieder zn ding toch, ik kijk ook altijd temptation island, voor 1 of andere manier voel ik mij altijd enorm slim na de tijd/
Lol, mocht mijn kind hier met mee doen liet ik hem/haar met terugwerkende kracht aborteren. wtf
Inderdaad, als ouders kun je hier toch niet naar kijken hoe je dochter even goed te grazen word genomen

Nog meer van die kansloze en smaakloze televisie :emo: Ik begin er niet eens aan, het einde lijkt al zo dichtbij zonder hier naar te kijken..
HAHA, het is ook best erg. Wat een gasten
 
Bij een programma als temptation island is het de vraag wie er als eerst de fout in gaat maar bij ex on the beach is het meer wie als eerste met 5 verschillende personen seks heeft gehad. Dan is de lol er een beetje vanaf eigenlijk.

Vorig jaar die Jordan gezien? Die gast moet een aantal soa's hebben dat kan niet anders
 
Vorig jaar die Jordan gezien? Die gast moet een aantal soa's hebben dat kan niet anders
Ja en ik dacht in het begin ook echt dat het praatjes waren. Snap niet hoe zulke kneusjes dat voor elkaar krijgen. Sta je dan met je nietszeggende lijf en bierbuikje.
 
Back
Naar boven