AndroidHealthClinic

Ex on the Beach: Double Dutch All Stars (2019)

Bezoekers in dit topic

Ja en ik dacht in het begin ook echt dat het praatjes waren. Snap niet hoe zulke kneusjes dat voor elkaar krijgen. Sta je dan met je nietszeggende lijf en bierbuikje.

JUIST, en in dat voorfilmpje had ik echt zoiets van deze gast krijgt overal ruzie mee. Ik weet nog wel dat Alex zei dat hij ruzie zou krijgen met Jordan, terwijl het de beste vrienden werden. Die gladde praatjes hebben wel geholpen
 
Gisteren toevallig terug gekeken en alle andere seizoenen ook gezien, blijft gewoon mooi hoe ze zo'n stel debielen bij elkaar gevonden krijgen:o.. Jammer dat die Alissa al na 1 aflevering weg is want die zou helemaal afgemaakt worden denk ik.
 
Gisteren toevallig terug gekeken en alle andere seizoenen ook gezien, blijft gewoon mooi hoe ze zo'n stel debielen bij elkaar gevonden krijgen:o.. Jammer dat die Alissa al na 1 aflevering weg is want die zou helemaal afgemaakt worden denk ik.

ALISA MEGASTAR, moet wel eerlijk zeggen. Ze zag er wel beter uit dan die anderen. Verder zijn ze allemaal plastic fantastic, ookal ben ik daar niet vies van. Maar die Esmee en Sharon zijn wel echt erg
 
Ze ziet er opzich wel goed uit en idd niet alles plastic maar zij is psycho, als je een avond met haar doorbrengt wil je je zelf iets aandoen denk ik. Die tweeling is idd ranzig, die hebben der eigen ook al honderden keren laten neuken:o
 
Ze ziet er opzich wel goed uit en idd niet alles plastic maar zij is psycho, als je een avond met haar doorbrengt wil je je zelf iets aandoen denk ik. Die tweeling is idd ranzig, die hebben der eigen ook al honderden keren laten neuken:o

Ja de "Queen". Die Esmee gaf aan ja ik wil eens een keer met mn hoofd tegen de muur aangegooid worden op seksueel gebied, maar ik wil haar graag wel eens tegen de muur gooien met haar hoofd, geen probleem!
 
Bij een programma als temptation island is het de vraag wie er als eerst de fout in gaat maar bij ex on the beach is het meer wie als eerste met 5 verschillende personen seks heeft gehad. Dan is de lol er een beetje vanaf eigenlijk.

Ik zie geen verschil eerlijk gezegd :o
 
Ja en ik dacht in het begin ook echt dat het praatjes waren. Snap niet hoe zulke kneusjes dat voor elkaar krijgen. Sta je dan met je nietszeggende lijf en bierbuikje.

Dat heet karakter iets wat vele niet hebben..
 
Ik wil die Harry een paar stompen geven
 
Ik wil die Harry een paar stompen geven

Haha, die kerel doet zo lijp he niet normaal. En dan pakt die zo'n sletje die zich door iedereen laat palen, en dan is die daar blij mee. Top man, nog een soa aan de lip
 
  • Like
Waarderingen: ACE
ALISA MEGASTAR, moet wel eerlijk zeggen. Ze zag er wel beter uit dan die anderen. Verder zijn ze allemaal plastic fantastic, ookal ben ik daar niet vies van. Maar die Esmee en Sharon zijn wel echt erg
Die tweeling zag er echt slecht uit ja. Flink op achteruit gegaan.
Dat heet karakter iets wat vele niet hebben..
Wat een kutkarakter dan. Super jaloers, arrogant en egoïstisch.
 
Die tweeling zag er echt slecht uit ja. Flink op achteruit gegaan.

Dan heb ik ze liever op de oude manier, maar wat een sloeries zeg jezus.
 
Nou die Yasmine zou ik ook wel pompen eigenlijk.
 
Gisteravond aflevering 1 gekeken... Tzal 1 (of 2) van je koters zijn... Schaam je je toch helemaal kapot :roflol::roflol::roflol:

Die Joshua lijkt me nog wel een normale gast. Als je in je intro echter zegt: "Je kunt mij herkennen van Temptation Island en Adam zoekt Eva..."
 
Gisteravond aflevering 1 gekeken... Tzal 1 (of 2) van je koters zijn... Schaam je je toch helemaal kapot :roflol::roflol::roflol:

Die Joshua lijkt me nog wel een normale gast. Als je in je intro echter zegt: "Je kunt mij herkennen van Temptation Island en Adam zoekt Eva..."

Haha die Joshua is volgensmij de meeste saaie van allemaal. Die Sharon wou hem gelijk even op zn bek pakken maar hij dacht no way plastic barbie. Geef m eens ongelijk!
 
Haha die Joshua is volgensmij de meeste saaie van allemaal. Die Sharon wou hem gelijk even op zn bek pakken maar hij dacht no way plastic barbie. Geef m eens ongelijk!

Vergeleken met de rest is een enigzins normaal iemand al vrij saai...

Ik heb vooral gelachen toen Roy Yasmine naar haar kamer bracht om "even netjes in te stoppen"... Grijpt Wayne haar... :cool::D (Ik moest even googlen voor de namen... No worries!)
 
Vergeleken met de rest is een enigzins normaal iemand al vrij saai...

Ik heb vooral gelachen toen Roy Yasmine naar haar kamer bracht om "even netjes in te stoppen"... Grijpt Wayne haar... :cool::D (Ik moest even googlen voor de namen... No worries!)

Die Roy echt waar, telkens als hij praat heb ik een emmer nodig om in te kotsen. Net als vorig seizoen waar hij niemand had zat hij weer in zn eentje. Geniaal.
 
Wordt straks pas echt lachen als zo'n Jordi(ex van een van die tweeling) of Alex binnenkomt als ex.
 
Alex heeft een relatie nu toch?
 
Wordt straks pas echt lachen als zo'n Jordi(ex van een van die tweeling) of Alex binnenkomt als ex.

OCH ja die Jordi, die kerel is ook gek joh, ben benieuwd
 
Back
Naar boven