AndroidHealthClinic

Ex on the Beach: Double Dutch All Stars (2019)

  • Topic starter DomiB
  • Startdatum
  • Reacties 125
  • Weergaven 9K
  • Volgers 18

Bezoekers in dit topic

Kijken jullie dit niet met plaatsvervangende schaamte. Ik kan dit soort programma's echt niet kijken.

Precies dit, ik begin dan vaak te denken aan een strop aan de balk van het plafond etc. Waardelozer dan dit wordt televisie niet imo.
 
Ik verwijs mensen door naar ex on the beach als ze willen weten wat de mogelijke bijwerkingen zijn van aas
 
zoveel wordt daar toch niet in ge-aast. Vind van alle deelnemers die Yasmine het agressiefst en kan me niet voorstellen dat zij een keer op een spuitje is gevallen
 
zoveel wordt daar toch niet in ge-aast. Vind van alle deelnemers die Yasmine het agressiefst en kan me niet voorstellen dat zij een keer op een spuitje is gevallen
Ze mag wel op mijn spuitje vallen
 
Ze mag wel op mijn spuitje vallen

Ik moest even googlen.. Maar gepaster dan dit kon ik niet vinden..

rc:content:mtv.nl:0025612c-c35f-4f56-98ce-f6dba371d3ef?ep=mtv.nl&stage=live&format=jpg&quality=0.jpg
 
Ze is niet altijd even aantrekkelijk, maar haar uiterlijk icm gedrag maakt me dat ik haar wel een paar keer uit elkaar wil trekken

Afgaand op de foto's die ik in google vind van haar; haar tieten hangen veel te laag, het bewerkingsniveau in photoshop is van hoge kwaliteit en daar zul je IRL nooit naast wakker worden, zelfs al niet te zien krijgen nog voor je met haar het bed in stapt. Maar ik ben dan ook veeleisend en ben reeds voorzien en enorm verwend met veel beter dan dit hoopje aandachtshoererij.

Maar ik snap wel waar je vandaan komt, enkel alleen afgaand van de foto's ;)
 
  • Like
Waarderingen: ACE
De meesten kunnen zn ding niet eens aan :p 13 - 14 is geloof ik gemiddelde
Dat is goed nieuws.

Ik vraag mij af hoe deze meisjes dat allemaal erin kunnen krijgen. Ze is 24 trouwens. Dat is gewoon legale "verkrachting" ja.

c10.png
 
Afgaand op de foto's die ik in google vind van haar; haar tieten hangen veel te laag, het bewerkingsniveau in photoshop is van hoge kwaliteit en daar zul je IRL nooit naast wakker worden, zelfs al niet te zien krijgen nog voor je met haar het bed in stapt. Maar ik ben dan ook veeleisend en ben reeds voorzien en enorm verwend met veel beter dan dit hoopje aandachtshoererij.

Maar ik snap wel waar je vandaan komt, enkel alleen afgaand van de foto's ;)
Foto’s is ze ook niet zo knap vind ik, je moet een keer een aflevering kijken van het begin :p
 
Dit zegt ook alles over het niveau van het programma.

Screenshot_20190715-151153_Chrome.jpg
 
Tja maar ik had ook niet anders verwacht eigenlijk.
 
Ze had in de verkeerde koffer gepist :roflol:
 
Naast asociaal dus ook nog achterlijk :roflol:
 
  • Like
Waarderingen: ACE
Back
Naar boven